( Příběh se bude psát z první osoby a to Jasmíny)
Teplé sluneční paprsky dopadaly na má zavřená víčka a tím mě probraly.
,, Jak překrásné ráno" řekla jsem si pro sebe. Dnes je velký den! Musím se připravit. Však půjdu do míst lesa, kde jsem nebyla.***
Tak, mohu vyrazit.,, Ahoj laňko" mám ráda laňe. Jsou to čistá a velmy křehká stvoření.
,, Joshi! Kde zas vězíš!" schovám se za velký strom. Pohlédnu směrem odkud šel ten hlas. Byl to starý muž.
Má šedivé vousi dlouhé až do úrovně ramen. Na sobě má dlouhý černý kabát, táhnoucí se pod kolena.
Tmavé myslivecké kalhoty a vysoké rybářské boty.Ten vypadá ale děsivě. Zajímalo by mě, co tady dělá. Nikdy jsem ho tady nevyděla. A v tom baráčku, uprostřed lesa nebydlí.
,, Joshi! Kde jsi kluku" pořád opakoval dokola. Asi hledá svého syna. Chtěla bych mu pomoci, ale zase se mu nechci ukázat.
Zkusím se kouknout po okolí.
***
,, Dědo?" jejda. Zakopla jsem o kořen.
Mají docela dobrý sluch, ale zase to byla šlupka. ,, Není nic?" zeptal se mě stejný hlas, jako ten co zařval ,, dědo,,. Nevím co to ,, dědo,, znamená, ale asi se tak jmenuje ten starý muž.
,, Ukaž, pomůžu ti.." vyzkočila jsem na nejbližší strom když se mě dotkl.
,, Páni...já ti neublíží." fajn, můj plán, být nevyditelná zřejmě nevyšel.Seskočila jsem ze stromu a ukázala rukou, že má jít za mnou. Překvapivě to pochopil a následoval mě.
Držela jsem si ho co nejdál to šlo. Na to abych mohla kdyžtak utéct a na to aby mě vyděl.
,, Kam mě vedeš?" zeptal se. Hmm...tyhle lidi jsou pěkně ukecaní. Straší lesní zvěř a ještě jí zabijí. Ani nevím proč mu pomahám!
,, Dobře, ty jsi asi němá že?" ne, jen nemluvím s cizími. Nemám v něm důvěru. A ani nebudu mít. Důvěru si u mě vybojuje jen zvíře, který mě nezabije.Tady byl ten starý muž.
Támhle je!Blíž s ním nejdu! Ukážu rukou, směrem kde je ten starý muž.
,, Díky" řekl a usmál se. Odběhla jsem a schovala se za strom. Zajímá mě, jejich chování.
,, Kluku, řekl jsem ti že se máš držet u mě. Co kdyby tě napadl medvěd? " řekl ten starý muž.
,, Já vím dědečku, promiň mi to prosím" řekl ten ,, Josh,, ?Čauky, vím že nemám dokončené mé dvě knihy BUDOUCNOST VE SNECH a DÍVKA NA KUSY. Ale tak nějak nemám inspiraci na pokračování BUDOUCNOST VE SNECH. Takže tady je náhrada. Tento příběh mám celý napsaný, jen to budu zveřejňovat.
Čarovný den přeji.😊
ČTEŠ
LESNÍ DÍVKA
AdventureJasmína vyrůstala v lese. Vždy jí zajímalo, co se skrývá za lesem a tak se vydá na dlouhou cestu. A však tam jí čeká úplně jiný a neznámí svět. Pozor! Tento příběh není podle údálosti cose stala. Je to čistě výplod mé fantazie. Takže příjemné čtení...