Ayşanın Hayatı

16 0 0
                                    

Cemal artık uykuya dalmşdı ki çocuk ağlamasıyla uyanıverdi. Çocuk ağlıyor susmuyordu yan odadan geliyordu sesi. Cemal dayanamadı yan odaya doğru yürüdü kapıyı açarak içeri girdi çocuk anne ağlıyordu. Cemal çocuğu sakinleşdirmeye çalışdısa olmadı çocuk anne diyor başka da birşey demiyor. Cemal çocuğu kucağna alarak dışarı çıkardı.
      Ayşa komşudan geliyordu elinde poşete bükülmüş şeker vardı.Komşudan biraz şeker almaya gitmişdi. Cemal Ayşayı görür görmez "annesini çağrırmısın susmadı bir türlü".
Ayşa:tamam tamam canım ağlama kabus mu gördün yoksa.
Kucağna aldı götürdü bağrına basarak   kokluyordu.
Cemal şaşırmıştı, "çocuk Ayşanın olamazdı ki, nasıl olur" kendi kendine konuşuyordu.
Nedenini bilmeden söyleniyordu "hayr hayr olamaz onun olamaz"
  Ayşadan sormaya cesaret edemedi. Onları uzakdan izliyordu çaktırmadan dinliyordu.
Ayşa:canım benim Birtanem hemen sana yemeyini hazırlıyorum. Biraz gecikdim şekermiz bitmiş Selvi teyzenlerden  aldım.
Sütlaçın şimdi hazır olur.
Çocuk acıkmışdı sofrada birşey ler arıyordu. Bulamadığı kesindi üzülerek Ayşaya doğru giderek "hani sucuğum nerde, bitirdim mi hepsini"
Ayşa:bugün sütlaç ye sonra ben sana Alican tamam mı canım!?

Cemal  duydukları karşısında suçlu gibi hiss etdi biranlık kendini.
Yokluk nedir bilmemişti. Yoksul insanlar duymuşdu, görmüştü ama hiç  birinin aylesinde olmamıştı bukadar etkilenmemişti..
Yine onları izlemeye devam ediyordu onların bir birlerine olan sevgisi uzaktan bile hiss ediliyordu.
Ayşanın çocuğa bir sarılışı vardı ki, Cemal istemese de bunu duymak o tabloyu gören onların anne-kız olduklarını bilirlerdi.
Cemal Ayşanın hem güzelliyine hem gençliyine kıymamışdı belli ki.
Cemal onların yanına gitti bir köşede oturmuş telefondan  işlerini inceliyordu. Duymak istədiyini çokdan anlamışdı fakat umudu vardı

Nedenini kendisi bile bilmeden Ayşanın hayatını merak ediyordu.
Aniden eline konmuş kelebek gibi uçub gitmesini istemiyordu. Bir kaç saat buna yetmişdi bunun farkında deyildi ama böyleydi.
Çocuk:Anne babamın gelmesine kaç gün kaldı?
Bu sesi duyar duymaz elinden telefonu  düşen Cemal tokatlandı gibi oldu aceleyle sordu
Cemal:nasıl anne babbba? Yani şey...
Ayşa Cemalin sözünü keserek :bir haftaya falan gelir canım meleyim:
Cemal utanmasa şaka mı bu diyecekti.

      Ayşanın kocasına gelince Ayşayı çok sevmiş okadar ki herkesten vaz keçecek kadar çoook fakat huyundan vaz keçememiş. İçki içermiş,Ayşaya bağırmış çağırırmış kötü alışkanlıklar işte..
Ayşa da onu sevmiş

Hayalindeki GerçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin