Medya :BTS:Sea
Başlamadan önce lütfen alttaki yazıyı dikkate alın💕Chaemin~
Ortalık karışık.
Jennie Unniem Min Lee ye küs.
Min Lee uyuyorum bahanesi ile tüm gün odasında ağlıyor.
Yula ile bir plan yapıp unnielerimin
Min Lee ile barışmasını sağlamalıyız. Sonuçta isteyerek değil mutlu etmek için başvurdu.Yula~
Jennie Unniem ile konuşmaya gidiyorum. Bu küslük biraz saçma ve bence çok uzadı.
"Jennie unnie müsait misin?
-Evet gel.
" Unnie...
-Konuşmak istiyorsun biliyorum. Ve dinleyeceğim.
"Unnie bu iş çok uzamadı mı sence? Min Lee sadece bizi mutlu etmek için yapmıştı fakat ortalık biraz karıştı. Senin yüzünden oldu demiyorum ama affetsen? Hem YG ile gidip konuşalım, aekadaşlığımızdan bahsedelim. Zaten bugün de Erkekler Bighit ile konuşmaya gidicek. Eğer YG bişey derse anlaşmayı kabul etmeyiz olur biter. Ama Min Lee yi affetmeyi denesen?
-Yula, bak. Hepinizi sorunsuz
Çok seviyorum ama bunu yapması doğru değildi bize haber verebilirdi. Ve ayrıca...Üzgünüm, galiba bir süre iletişimi kessem hem benim hemde Min Lee için iyi olacaktır. Şimdi çıkarsan dinlenmek istiyorum
"Peki ama tekrar geleceğim unnie emin ol"
Jisoo~
Saçmaladım galiba. Sırf bir başvuru yüzünden kardeşim ile aram bozuldu. Üstelik tek benim değil. Rose, Lisa, Jennie....
Galiba Min Lee zor dönemler geçiricek. Jennie zor bir insan.
Kız regl olsa daha kolay olurdu aq valla. Off napcam bilmiyorum en iyisi kızlarla konuşmak...Namjoon ~
Bighitmiş.
Hıh
Kıçımın bighiti
Neyse belki adam zengindir. Hem kızlar ile arkadaşlığımızı kabullenirse iyi biriyse neden olmasın?
Seokjin ~
Hadi bakalım demet akalın. İşte başlıyoruz.
OHAA! ŞİRKETİN GİRİŞİNE BAK!
İyi bir yere benziyor.
Let's goJimin ~
Şöyle bir baktım da güzel bir yer ya.
Kötü bir yere benzemiyor.Her neyse. İçeri girdik. Yanımıza bir kız geldi.
Kız="Yenisiniz galiba . Başvuru için gelmiş olmalısınız?
Hoseok:Evet
Kız" o zaman son kata çıkıp sağdan 5. Odaya giriniz.
Jk:Teşekkürler
Taehyung ~
Kızın dediği odaya geldik.
Namjoon Hyung kapıyı çaldı ve içeriden gelen onay sesi ile odaya girdik.Ehm.
Şey
Basım hatası mı var ya da biz mi yanlış yere geldik?
Ben genç egoist bir adam bekliyordum
Tontiş ve tatlı görünen bir amca değil.
Her neyse görüşme bitsinde gidelim
Namjoon~
Görüşme güzel geçmişti aslında.
Herkes yeteneğini sergilemiş ve bize bir süre sonra haber geleceği bildirilmişti. Şirketi sevdim aslında :)
Her neyse kızları merak ediyorum. Aralarındaki tartışma bitmiştir umarım.
Yoongi~
Bugün kızların yanına gitmeyeceğiz. Yanlız kalsınlar diye karar verdik.
Umarım aralarındaki durum düzelir ve eskisi gibi oluruz.
Hayır yani anlamıyorum
Bir şirket için niye mahalle karıları kavga ederken ortaya çıkan 3 boyutlu film gibi tartıştılar ki?Jennie~
Galiba Yula haklı.
Neden tartıştım ki şimdi kızla.
Bir şirket yüzünden.
Aman gider bir görünür geliriz yani nolcak.Neyse min Lee ye bir bakam bare.
Yavaş yabaş herşeyi tatlıya bağlıyorum galiba :) :)
Kurguyu beğenmediniz galiba? Okunmalarla oylar hiç bir değil çünkü :(
Olsun zorlamıyorum sonuçta. Umarım seversiniz zamanla 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FBI KICK IN THE DOOR (Bangtanpink)
Fiksi PenggemarTekrardan merhaba herkeseee! Shipler Rosekook Lismin Taennie Jinsoo Shipleri sevmezseniz bile hikayeye bir bakın lütfen 💕 Küfür içerir!!!