E saptamana Lunei Pline , oamenii cred ca e o minune care se intampla odata la 4 ani si care este de o frumete nemaipomenita , deoarece Luna porneste de la culoarea ei pura , un alb de nepretuit pana la culoare sangelui rosul inchis. Pentru noi ce supranaturali e spatamana Alfa , e saptamana in care se alege noul Alfa in toate haitele , in cazul nostru Colti Albi .
Bunica lui Alec se trezeste de dimineata ca sa gaseasca o vraja in Vectum , in asa fel incat Alec sa nu fie afectat de puterea luni , deoarece cu cat luna se schimba mai mult cu atat puterile varcolacilor cresteau si transformarea lor arata pierderea lor din competita pentru titlul de Alfa .
Iar daca ramaneau doi varcolaci pana la finalul saptamani fara sa se tranforme , se dadeau o lupta intre ei pentru a se decide cine va fi noul sef al haitei . Cautand vraja , Alexandra nu a observat ca deja Alec se trezise si era in bucatarie , cautand-o si intreptandu-se catre biroul ei .-Buna dimineata , bunico !
- Buna dimineata , dragule . Ai dormit bine ?
-Da , de data aceasta nu mi-a fost rau si sper ca nici in seara asta sa nu-mi fie .
- Nu o sa-ti fie , iti promit eu . Spune bunica lui cu blandete
-Bine bunico eu ma duc la mine in camera , sa ma joc
- Ok , dragule fugi .
Imediat ce ea a plecat , a vrut sa isi deschida santuarul din nou , dar fara sa se astepte primeste un telefon de la Gregor , tatal lui Alec .
- Buna Alexandra , stii cum pot da de Amira , avem de discutat .
-Stii ca Amira nu mai vrea nici o legatura cu tine si ca Alec este in grija mea , asa ca spune ce ai de spus .
- E saptamana Alfa , iar Alec a trecut de 10 ani , trebuie sa asiste alturi de haita la toat saptamana.
-Asta nu se va intampla , Alec nu e un simplu varcolac ca si voi , e hibridul celor trei rase
Daca se va transforma in hibrid , si nu se va putea controla ? Ce vei face ?- Pai vezi tu Alexandra , nu mai lasat sa termin de vorbit , vreau ca tu si inca 2 vrajitoare sa veniti cu el , daca se va intampla ceva , il veti adormi pe loc si ii veti opri transformarea .
- Hmm... si cand ar trebui sa venim , deja saptamana a inceput de ieri .
- Astazi pana luna rasare sa fiti alturi de noi .
- Bine , asa sa fie .
- Sper sa nu intarziati .
Dupa ce incheie apelul cu Gregor , Alexandra , o cheama pe Sabrina si Alina sa vina cu ea . Alegand-o pe Alina deoarece ii era cea mai buna prietena lui Alec , asa nu o sa ii se para nimic anormal lui Alec . Dupa ce a discutat cu ele 2 , Alexandra incepe sa faca bagajele , cautand vraji si tot ce trebuie ca in caz ca se intampla ceva sa fie pregatita . Dupa ce si-a facut bagajele si a vazut ca totul e in regula , la chemat pe Alec sa discute cu el de urmatoarea plecare.
-Alec , scumpule vino pana jos , trebuie sa discut cu tine .
- Acum bunico ! Striga el din camera lui
Dupa ce coboara din camera sa pana jos in salon , ca sa vada ce a patit bunica lui , observa niste bagaje , care ii dadeau impresia de o vacanta.
-Bunico unde pleci ?
- Eu nicaeri , dar noi 4 vom pleca intr-o mica excursie unde va fi prezent si tatal tau .
- Noi patru ?
- Da . Vom merge Eu , Tu , Sabrina si Alina .
- Si unde vom merge bunico ?
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
ParanormalEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat