Elátkozoztt kalózok 2.2

43 0 0
                                    

-A picsába...- Ereszti le a kardját a kapitány, és mintha mosolya is alább hagyna. Ugyanis meglátta, hogy az angolok közel négyszázan vannak és átszállásra készülnek. -Kitérő manőver! Térjünk ki jobbra! Árgh!- Kiabál valami eszméletlen módon a kapitány, és mindenki aki ámulva nézte a kétségbe esett kapitányt, az most sürögni, forogni kezd, és szalad a dolgára.

A két hajó egymás mellé ér, és az angol hadiflotta hajója, most pont a kalózok hajójának fara mellett megy el. Kis ívbe megkerülték a kalózhajót, ami mindeközben irányt változtatott. Az angolok puskákkal, meg kardokkal állnak a hajó szélén, hogy átugorhassanak. Szorult helyzetbe a kalózok. Az angolok már mellettük vannak. -Ágyúkat tölts!- Kiált az angol.

-Tüzelésre felkészülni!- Ordítja a kalózkapitány. Azonban meglátja a pár méterrel magasabb angol hajót, és még három sor ágyú a fejük fölött van, amit lefelé irányítanak az angolok. Egy sortűzzel elintéznék a kalózokat. -A picsába...- Ismétli magát a kapitány.

Ekkor az kalózhajó mellett bugyogni kezd a víz, mintha zölden világítana, és a pokolból jönne elő valami ijesztő. A bugyogásból forrás, és hab keletkezik, rémisztő nyomás keletkezik a levegőbe. Az angolok is megálltak, csak a hajók haladnak tovább, de mindenki a jelenséget kémleli. A zöldes fényű bugyogásból először egy árboc jelenik meg, majd a leskosár, ezek után már látszik is, hogy ez egy hajó. Teljesen feljön a felszínre a hajó, és látszódik, hogy ez a kalózok régi hajója. -R-r-r-Rossz hely! V-v-v-vissza, É-és a m,másik hajó m-mellé!- Kiált a kalózok új kapitánya. A legénység, egytől egyik élőholt. Zöldes, szürkés bőrszínük. A kapitány is ámuldozik.

Tehát hamarosan másodgyára is felszínre jött a hajó, ezúttal az angolok mellé. A két kapitány érti egymást. Szénné lövik az angol hajót. A zombihajónak pedig újratölteni sem kell, amolyan zombi, szellem, kalóz hajó ez. Egy kicsit a hajó is él. Az angolok vissza tüzelnek, de már csak egy-két ágyúval tudnak. Szét lettek lőve. A két kalóz társaság, pedig a jól megérdemelt kincsük felé megy.

****************

A szigeten.

-Ezt akár el is tudnánk foglalni. Egy saját kalóz szigetünk lenne!

-Ó k-k-kapitány. E-enged meg, hogy cs-cs-cs-cs-cs-csatlakozzak a flo-flo-flottádhoz.

-Há! Mi az hogy! Világ uralom lesz itt!!!!

A 24 éves szűzWhere stories live. Discover now