1. Fogadás? Rossz dolog

15K 254 29
                                    

Sziasztok én Ava Holt vagyok. Nem haltam meg csak ez a nevem. A családommal élek 17 éves vagyok nemsokára 18 leszek. Van egy barátnőm Alia ő már 18 csak én vagyok lemaradva kicsit de ennyit róllam kezdődjön a történetem.

*Telefon csörgés*
-Háló.

-AVA HOL VAGY MÁR ITT VÁROK A SULI ELŐTT 10 PERCE.

-Basszus ma suli a francba menny nélkülem szerintem elfogok késni.

-Miről beszélsz van még egy fél órád úgyhogy húzz bele.

-Oké indulok.

-De ne pizsamába.

-Nem is arra gondoltam na szia ott majd talizunk.

-Jó szia.

Majd letettem és rohantam a fürdőbe. És hát igen a hajam égnek állt és az arcomon is javítani kellett. Gyors kifésültem a hajam nagynehezen (ez a valóságban is így van😂).

Aztán raktam fel egy kis szempillaspirált és húztam egy túsvonalat ami nem sikerült a legjobban de elfogadható. Aztán felöltöztem szürke belebújhatós pulcsi és egy fekete farmer egy nike cipővel nem szeretem a színes dolgokat. Majd bepakoltam a táskába és indultam kifelé a házból anyáék kora reggel elmentek dolgozni így én csuktam be.
Amikor a kapuhoz értem kimentem rajta (mint minden normális ember😂) azt is becsuktam és bedugtam a fülem és hallagttam a zenét. Majd egy kis idő múlva nekiütköztem valaminek vagy valakinek.

-Mi a szar...

-Figyelj már a lábad elé.

-Hah nem én foglalom el az egész utcát.

-Már bocsánat nem férsz el az izmaimtól.

-Izmaidtól nem látok rajtad semmit lehet elfutottak tőlled.

-Jaj azt hiszed vicces vagy.

-Hát viccesebb mint te.

Aztán még mondott valamit én nem hallottam mert visszadugtam a fülembe a fülest és halgattam tovább a zenét. Majd kis idő múlva a sulihoz értem de azok a seggfejek követtek engem és nem hagytak bemenni.

-Na mi van hova mész.

-Engedj bemenni mert ha nem szólok a kis kúrva barátnődnek, hogy mással kavarsz na ehez mit szólsz seggfej.

-Azt hiszed, hogy hinni fog neked.

-Fogadunk.

-Felőlem.

-Mit kap a nyertes.

-Egy csókot a vesztestől.

-És a vesztes mit kap.

-Egy csókot a nyertestől és a ma esti buliba a medencébe kell ugrania ruhástól.

-Megegyeztünk.

Majd kezet ráztunk és én nem tudtam mi van velem de elszabadultam a lánctól mert mindíg féltem visszaszólni Ryannak mert ő a nagymenő meg mindene az iskolának mert ő a focik királya mármint az amerikai focié. És idegbajt kapok tőlle.

Na de az már más nem úgy mint a szóke haja ami a szemébe hullik és a kék szeme meg persze van egy tetoválása ami egyéteszi az egész létét és az akit álmomban sem lehet eveszíteni és persze a mosolya meg a nevetése teljesen belehabarodtam. Nem mi Ava te meg vagy hülyülve. De nem is tudom mit gondoltam, hogy rá hondodlok. És az édes arca amit nem tudok kiverni a fejemből. De Ava neked nem lehet barátod a tanulás fontosabb de olyan édes de nem ő egy seggfej szóval nem lehet.

Drága RosszfiúmWhere stories live. Discover now