Palydėjau Elą iki jos daugiabučio.
-Užeik kavos, - pasiūlė man ji.
-Ne, laikas namo, reikia pavedžiot šunį, - pasakiau.
-O, tu turi šunį, koks jo vardas? - paklausė manęs.
-Yeontan, - atsakiau ir suvokiau, jog reikėjo meluot.
-Yeontan? Hm, mano vienos mėgstamos grupės šuo tokiu pačiu vardu... Gal tau kartais patinka BTS? - tarė Ela.
-Taip, jų garbei ir daviau tokį vardą, - nusišypsojau ir išsisukau iš situacijos.
-TU ARMY? AŠ IRGI, KAIP KIETAIIIII! - sušuko Ela ir apsikabino mane.
-Taip! Kas tavo bias? - paklausiau.
-J-hope, tavo? - atsakė.
-Visi, - tariau ir supratau, į kokią situaciją patekau.
-Gerai, iki ryt! - sušuko ir apsikabinus mane įėjo į laiptinę.
Eidama namo galvojau apie susidarusią situaciją. Tai, kad Ela mėgsta BTS yra gerai, nes lengviau galėsiu išsisukt iš kai kurių situacijų, bet... Elizabeta miela mergina. Ir jeigu ji sužinotų, kad Hoseok mano vaikinas... Uf, nenoriu jos skaudint, ji man tikrai patinka.******
-Tannie! - pasišaukiau jį laikydama pavadėlį.
Atbėgusį pūkuotą kamuoliuką tuoj pat prisegiau prie pavadėlio ir uždariau duris.
-Eime kita gatve, - tariau Yeontan, kai norėjo sukt jau žinomu keliu.
Ėjom link ežero. Jis buvo kelios minutės kelio nuo mūsų. Neužilgo jį ir priėjom.
Šiek tiek vėjuotas oras ir banguojantis vanduo mane privertė susimąstyti - kaip bus toliau? Kaip aš gyvensiu? Juk vistiek kažkada visi sužinos, jog Hobi turi merginą ir tai gali baigtis labai blogai... Tačiau nenoriu. Nenoriu, kad dėl mano kaltės sugriūtų tiek Hoseok, tiek BTS karjera.
Pamačiau ant tiltelio yra suoliukas.
-Eime, gražuoli, - pasakiau Tannie, o jis linksmai pažiūrėjo į mane.
Atsisėdau ant suoliuko, pasikviečiau Yeontan ant kelių ir žiūrėjau į vandenį.
-Matai, kaip gražu? Seniai čia buvau... Paskutinį kartą buvau atėjus su vaikinais vasarą 4 ryto, kai nieko nebuvo. Vanduo buvo toks šaltas, kad aš tuoj pat bėgau į krantą. Bet į vandenį bėgo Jungkook ir įsitempė mane. Pradėjom visi taškytis, - pradėjau tyliai juoktis ir šypsotis prisiminus šį įvykį.
-Norėčiau tai kažkada pakartot. Ir tave pasiimtume, - nusišypsojau ir pradėjau niurkyt Tannie.
-O mane pasiimtumėt? - išgirdau pažįstamą balsą ant tiltelio.
-Markai? Ką tu čia veiki? - bandžiau nukreipt temą.
-Sugalvojau pamedituot prie vandens. Žiūriu, sėdi kažkokia graži mergina su šuniuku. Pasirodo, tai tu, - nusišypsojo ir prisėdo prie manęs.
-Na taip, vanduo tikrai ramina, - atsakiau.
-Labas, drauguži, prisimeni mane? - pasakė Markas Tannie ir ruošėsi jį paglostyt, bet Yeontan pradėjo urgzt ir vos neįkando jam į ranką.
-Atsiprašau, jis niekam taip nedaro. Kas jam pasidarė? - pasižiūrėjau piktai į šuniuką.
-Nieko, visko būna, - nusišypsojo jis.
-Atsiprašau, norėčiau dar su tavim pašnekėt, bet reikia vest šitą neklaužadą namo, - pasakiau ir atsistojau.
-Gal tave palydėt namo, jau šiek tiek tamsu? - pasiūlė man Markas.
-Ne, viskas gerai, pareisiu, susitiksim ryt, taip? - paklausiau.
-Žinoma! - tarė.
-Iki, Markai, - pamojavau ir nuėjau.
-Iki, Betty! - atmojavo man.
Eidama namo galvojau, kas buvo Yeontan. Jis niekada neurzgia, tuo labiau kanda. Markas geras žmogus, kodėl jis taip?
-Tannie buvo urzgęs tik vieną kartą - kai prie manęs priėjo žmogus ir bandė man pakenkt, - atsiminiau Taehyung žodžius.
-Bet Markas man nenorėjo pakenkt... - pagalvojau sau.Parėjom su Yeontan namo. Atsirakinau duris ir atsegiau šuniuko pavadėlį. Nuėjau į virtuvę ir įsipyliau vandens.
-Kažin kada grįš vaikinai? - pagalvojau.
Girdžiu, kaip kažkas artinasi prie laukinių durų.
-NAMJOON, KAIP TU SUGEBĖJAI SULAUŽYT RAKTUS? - pradėjo rėkt Seokjin.
-Ša, Bett turbūt jau miega. Neprižadinkit jos, - tarė Yoongi.
-Bet tai kaip mes įeisim į namus? - paklausė Jimin.
Aš tyliai šypsodamasi nuėjau prie durų.
-Namjoon, tu ir vėl kažką sulaužei? - atsidarius duris sušukau.
-Betty, negązdink! - sušuko Tae.
-Labas, kodėl dar nemiegi? - pakštelėjo Hobi man į lūpas.
-Sugalvojom su Tannie nueit prie ežero, - pasakiau, kai visi suėjo į vidų.
-Noriu miegot, labanakt, Betty, - pasakė Yoongi ir užlipo į viršų.
-Bučkis, miegančioji gražuole! - sušukau.
-Einu ir aš miegot. Iki visiem! - pasakė Jiminie ir pažiūrėjęs į mane atbėgo ir apdovanojo mane ilgu apkabinimu.
-Pasiilgau tavęs! - pasakė Jimin.
-Ir aš tavęs, Jiminie, - atsakiau.
-Aš einu dar pažiūrėsiu filmą, - pasakė Jungkook.
-Einam miegot, Kookiee, - pradėjo zyst Tae Tae.
-Namjoon, einam miegot, - piktai pasakė Jin.
-Gerai... - pasakė liūdnai Namjoon ir nuėjo iš paskos į kambarį.
-Kas yra Seokjin? - paklausiau Hoseok.
-Jis vis dar piktas, kad Namjoon sulaužė namų raktus, - nusijuokė Hobi.
-Ai. Nu ką, einam ir mes miegot, - pasakiau ir nusijuokiau.Nuėjau į vonią ir nusiprausiau. Nusivaliau makiažą ir apsirengiau pižamą. Įsliūkinau į lovą ir šiltai apsikamšiau. Hobi jau snaudė. Pabučiavau jam į žandą ir nusisukus užmigau.
********
-Vėluoju! - sušukau ir greit išlipau iš lovos.
-Ką?.. - Hobi paklausė pro miegus.
-Miegok! - pasakiau ir greit apsirengus ir susišukavus nubėgau į apačią.
Autobusas jau buvo išvažiavęs.
-Jin, žinau, tai gali būt pavojinga, bet gal gali mane nuvežt į universitetą? Man liko 10 minučių iki paskaitos, - paprašiau jo.
-Lipk į mašiną, einu pasiimsiu kaukę ir kepurę, - pasakė Seokjin ir aš išbėgau.
-Myliu tave, Jinnie! - sušukau kai išbėgau pro duris.
Greit įsėdom į mašiną ir važiavom link universiteto.
-Kai sustosiu, greit šok iš mašinos. Ir niekam nesakyk, kad tave vežiau, nes mum abiem šakės, - rimtai pasakė Seokjin.
-Žinoma. Va, stok čia, nueisiu. Tikrai spėsiu nebėgdama, - pasakiau ir atsisegiau diržą.
-Ačiū, myliu tave, - pasakiau ir uždariau duris.
Beeidama į klasę gavau žinutę:
-Ir aš tave myliu, miegale.*****
PAGALIAU susikaupiau ir parašiau dalį. Šis laikotarpis buvo pilnas daug įspūdžių, sunkumų ir laimės, tad neprisiverčiau parašyt istorijos, tačiau štai ji! Tikiuosi jums patiko!
As always, luv u all💜🌍
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyvenimo mainų programa 2 /BTS//FANFICTION
Fiksi PenggemarBetty Nickolson istorija tęsiasi. Kaip jai seksis universitete. Ar ji išsaugos draugystę su BTS? O gal Hoseok pakeis kažkas kitas?..