Aras Sinirli

1.5K 32 1
                                    

Aras
Gözüme gelen güneş ışığıyla birlikte gozlerimi açtım.yataktan kalkıp lavaboya gidip işlerimi hallettim.dolabın önüne gidip goyeceklerimi seçtim.

dolabın önüne gidip goyeceklerimi seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün spor giyinmek istedim.sonra spor ayakkabılarımı giydim.

sonra spor ayakkabılarımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfağa indim.kendime göre kahvaltilık şeyler hazırlayıp yedim.işimi bitirip arabama dogru gidip bindim.

işimi bitirip arabama dogru gidip bindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben aynı zamanda mafyaydım.mafyaların başı , mafyaların babasıyım...
Ulan nerde bu kız 1 haftadır o kızı arıyorum ama yok siktiğimin şehrinde yer yarıldı içine girdi sanki.benim kadınım olmuştu ,ayağa kalktığımda yatakta gordüğüm kandan anlamıştım.benimdi ilk defa bi kız sadece benim oluyordu onuda kaçıramazdım.birde gül kokusu var.insanı kendinden geçiren bi-siktir ulan onun kokusundan başkasınane o yalnizca benim kadınım , kokusu da kendisi  de yalnızca benim.
Şirkete geldim.31.kata basıp beklemeye başladım.tam kapi kapanacakken biri 'lütfen tutarmısınız 'diye naif , ince sesiyle sordu.neden bilmiyorum.içimden tutmak gelmişti.tuttumdünkü kızdı ,bu kızda çok güzeldi ama benim kalbim bana ait olan kızdaydı...bi dakika benim kalbim ,bana ait olan kızda ulan siktir ben kıza aşık olmuşum lan ,ahmet baba söylediğinde inanmamıştım.ama simdi inanıyordum.ben o kızı , kendisini bilmesem,görmesem,tanimasamda ben o kıza aşıktım.şimdi daha hıslandım seni bulacam gül kokulu kız.lan benim sinirli olmam gerekiyor ama sinirlenmiyorum.niye lan ne oldu bana kafamı sinirle iki yana salladım.karşımdaki kıza baktığımda ćok güzel olduğunu gordüm.

karşımdaki kıza baktığımda ćok güzel olduğunu gordüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O da benim gibi spor giyinmiş.ama ćok yakışmış he.ulan aras kendine gel .kızın sesiyle kendime geldim.
Güneş:"ş-şey aras bey ben bugün işe başlayacak mıyım ?"diye sordu tatli tatlı.laaaan me kadar tatli olduģundan haberi var mi bu kizın.
Aras:"tamam başlarsın bugün"dedim sert sesimle.sonunda asansör durmuştu.odama doğru yol aldık.odaya geldiğinde ben yerime oturdum.o da kapının orda bi iş vermemi bekliyordu.tam konuşacaktım ki bişey dedi anlamadım.
aras :"bişey mi dedin?diye sordum.
Güneş:"yok aras bey size değil , ona dedim."dedi.kaşlarımı çattım.
Aras:"o kim "
Güneş :"Oğ-derken ellerini ağzına kapattı."şey pardon".
Aras:"ne söyleyecektin"dedim.
Güneş:"h-hiç "
Aras:"eminmisin deniz gözlü"lan aras deniz gözlü nerden çıktı.
Güneş :"gerçekten bişey yok "dedi.
Aras:"emin misin "dedim ve ona doğru yaklaşmaya başladım.benim yaklaşmamla geri geri kaçtı.kaçarken duvara tosladı.bende ellerimi iki yanina koyarak geçmesini önledim.
Lan çok güzel kokuyordu ,bu kokuyu biryerden hatırliyorum ama nerden derken sesini duydum.
Güneş :"fazla yaklaşmayın aras bey ,yoksa deliriyor"dedi.
Aras:"kim deliriyor"dedim.
Güneş:"ha "dedi , ulan siktir şuan ne kadar tattlı olduğundan haberi var mı.
Aras:"kim deliriyor "diye sorumu tekrarladım.
Güneş:"h-hiç kimse  "dedi.yalan söylüyordu çünkü yanakları kızarmıştı , kekeliyordu ve gözlerini kaçırıyordu.lan ben niye bu kadar dikkat ediyorum ki.kim bu kız.kızın üzerimdeki etkisine sinirlenirken ķiza bağırdım.:"çık"
Güneş:"ne "
Aras:"çık dedim lan sana çık"
Güneş:"iyimisiniz aras bey"
Aras:"sanane lan çık odadan"
Güneş:"ama be-"
Aras:"çıkla çık , defol diyerek kolundan tutup kapının dışına kadar sürükledim.kapının dışina gelince yavaşça ittim.yere dizlerinin üzerine çöktü.
Güneş:"ahh"diye bağırdı.bikaç saniye sonra güneş'e uzanan ele baktığımda bunun yiğit bey olduğunu gördüm.
Yiğit bey:"yardım edeyim güzel bayan."nedensizce kabul etmemesini istiyordum.ama dediğiyle kaşlarımı çatarak sinirli bi şekilde ona baktım.
Güneş:"tabi beyfendi ,neden olmasın"
Tam yiğit güneş'in elini tutacakken ondan önce ben davranıp güneş'i kucağıma alıp odama tekrar tıktım.
Güneş:"ne yapıyorsunuz aras bey"
Aras:"yardım ediyorum"
Güneş:"beyfendi yardım edecekti ,siz karışmasaydınız"
Aras:"karışmasaydım da deniz gözlerinde boğulsamıydı ha"dedim.lan ben ne dedim.
Güneş:"ne "dedi şaşkın bi şekilde.
Aras:"yani beni asistanımsın ya o açıdan , başka bişey değil yani "dedim.ulan iyice batırdım  kendimi.benim böyle dememle gozlerinde sanki hayal kırıklığı oldu.
Güneş:"teşekkür ederim aras bey ama bi daha sizin yardım etmenize gerek yok"dedi va kalkmaya çalıştı ama dizleri yara olmuş olacak ki kalkamadı.yanına giderek:"yardım edeyim"dedim.kendime şaşırıyordum.biraz önce ben sinirliydim,hem kendimden başka kimseyi düşünmezdim.neyse diyerek ona biraz yaklaştım.yaklaşınca kokusu burnuma geldi.gözlerimi kapatıp içime çektim.çok güzel kokuyordu.aklıma gelen düşünceyle kaşlarımı çatmama engel olamadım.yiğit bey kucaģına alsaydı oda bu kokuyu içine çekecekti.
Güneş:"ş-şey aras bey biraz uzaklaşın , şuan heyecandan yerinde durmuyor"dedi.
Aras:"kim heyecandan yeride duramiyor?"diye sordum.şu gizemli kişiyi merak ediyordum doğrusu.
Güneş:"neyse aras bey ben artık kalkayım , teşekkür ederim "diyerek arkasına bile bakmadan hızlı bi şekilde odadan çıktı.bu işte bi iş vardı ya hadi hayırlısı.

Güneş
elimi karnıma koydum.biraz önce olanlar neydi öyle.onun her yaklaşımında oğlum karnımda deliriyordu.sert tekmeler atıp durdu.hele bana yaklaştığı an sanki oğlum karnimdan ćıkacak sandım.ama çok güzel kokusu vardı he.bu kokuyla bütün kızların ilgisini çek-bi dakika ya niye bütün kızların ilgisini çekiyor ki , o bilmese de ben ona o bana ait bi kere.hem karnımda onun çocuğunu taşıyorum ben.az daha ağzımdan kaçıracaktım 'kim heyecanlanıyor 'dediğinde 'oģlumuz'dememek içib zor tuttum kendimi.bundan sonra ondan uzak dursam iyi olacaktı , yoksa -elimi karnıma koyarak-oğlum kendinide benide ele verecekti.evet mecbur kalmadıkça ondan uzak duracak , yan yana gelmemeye çalışacaktim.tabi başarabilirsem.bakalım onun asistani olmak nasil olacak.haydi hayırlısı.

Bebeğim , Ben , OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin