14. Bölüm - Güven

545 26 15
                                    

Multimedya: Eymen Uluhan

Korkusuz 14. Bölüm - Güven

"Eve gitmen gerekirse ben seni bırakırım, zaten yeterince zor durumda kaldın benim yüzümden," dedi Eymen. Oysa eve gitmek, düşündüğüm son şey bile değildi o anda.

"Anneme Berna'larda kalacağımı söyledim." Başını hayretle kaldırıp yüzüme baktığında gülmemek için kendimi zor tuttum. Oldukça komik gözüküyordu.

"Sizden korkulur, Yaren hanım. Yazık, yalan söylüyor bir de," dedi sahte bir kızgınlıkla. Gülerek omzuna bir tane vurdum, benim gücümün onun canını yakamayacağının ikimiz de farkındaydık; yine de canı yanmış gibi homurdandı.

"Numara yapma, Korkusuz." Dedikten sonra homurdanmayı bıraktı, bakışları yine yukarıya, bana tırmandı.

"Bana öyle seslenmeden hoşlanmıyorum." Ben de sana öyle seslenmekten hoşlanmıyorum ki..

"Şaka yaptım," dedim masumca. Bir şey demeden başını yine karnımın üzerine koydu ve ellerini belime sardı. Bana sığınan küçük bir çocuk gibi görünüyordu. Bu hoşuma gitmiş miydi? Kesinlikle. Onu ilk gördüğümde, veya bu sevgililik oyununa ilk girdiğimizde, onunla birlikte böylesine gerçek şeyleri yaşacağımızı hiç düşünmemiştim. Bana kendini açmıştı, belki de kimseye anlatmadığı şeyleri bana anlatmıştı. Bana değer verdiğini görebiliyordum. Ve hislerime karşılık almak beni oldukça mutlu ediyordu. Bir yandan da korkuyordum; onun da korktuğunu biliyordum. Sonuçta biz, aşık olmaktan korkan iki insandık. Korkumuzu beraber yenebilir mıydık? Eğer bu korkumu biriyle yeneceksem, bu kesinlikle o olmalıydı.

KORKUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin