Rafaella's p.o.v
-Nakon par dana-
Evo me.Stojim pred kućom obitelji Santos.Razmišljam i predomišljam.Da li da uđem u kuću ili da pobjegnem?Kako da dođem majci pred oči?Okrivila sam ju za sve,nisam joj vjerovala.Već sam slijepo vjerovala onom kretenu koji je srećom mrtav.Što da napravim?Kako da joj se ispričam?Hoće li mi vlastita majka oprostiti?U jednom trenutku odlučujem da ću ući u kuću,neću zvoniti.To bi jednostavno izgledalo glupo.Ušla sam u kuću.Nalazim se u glavnom hodniku i brzim koracima hitam prema boravku.Mobitel mi je zavibrirao u džepu.Izvadila sam ga i pročitala poruku od Martine.
Martina: Hej jesi je pomirila sa majkom?
Rafaella:Nisam,sad ću.
Poslala sam poruku.Dok sam ga spremala u džep zabila sam se u nekoga.Podigla sam glavu i susrela se sa prekrasnim očima i sa prekrasnim osmjehom.
,,Oprosti,baš sam smotan."-nervozno se nasmješio.
,,Ma ništa,ja sam gledala u mobitel umjesto da sam gledala kuda hodam."-odvratila sam mu.Dečko je bio dosta visok,sa prelijepim plavim očima i plavom kosom.Izgledao je poput anđela.Od nekud mi je poznat,i to jako.
,,Niall"-pružio mi je ruku.Ima stvarno jak muški stisak.
,,Rafaella.Što radiš ovdje?"-pitala sam ga.Još samo da kaže da traži moga brata...e onda će biti 100% potvrđeno da je on iz popularnog britanskog benda One direction.
,,Tražim Neymara Jr.Ti?"-dap,potvrđeno je.Aaa,ne mogu vjerovati da pričam sa Niallom Horanom!
,,Ddošla sam se pomiriti sa mamom"-promucala sam.
,,Sa gospođom Nadine?"
,,Da,sa njom"
,,Pa...ti si Neymarova sestra."-uzbuđeno je rekao.
,,Da,jesam.A ti si Niall Horan,moj najdraži član iz 1D-a."
Martina's p.o.v
Taman sam kuhala ručak kad sam začula kako je netko snažno zalupio vratima.Okrenula sam se i vidjela Adrianu i Neymara.Oboje su bili nešto tiho,a Neymar je bio i ljut.Zapravo,malo je reći da je bio ljut.Bio je bijesan.Samo što mu para iz ušiju nije šikljala.
,,Hej."-nesigurno sam ih pozdravila.
,,Adriana...odi gore u sobu se igrati."-Adriana je pognute glave otišla gore.I naravno naglo zalupila vratima.
,,Što je bilo?"-uplašeno sam pitala.
,,Što je bilo?Ti to mene pitaš što je bilo?Sjećaš se jučer kad sam te pitao što je sa Rafaellom?"
,,Da?"
,,E pa nisi mi rekla istinu."
,,Hah jesam.Imali su malih problema u vezi,to je to."-nervozno sam rekla.
,,Martina...nema potrebe za laganjem.Znam sve.Znam da ju je gad silovao,znam da mi to nisi rekla.A pitanje je zašto?"
,,Zašto?Zato što me ona to zamolila.Eto zato."
,,Dobro,Martina...a da li bi mi rekla da joj je zaprijetio smrću?"
,,Ovisi...znaš ja kad nešto obećam to i održim."
,,Martina mogla si mi reći,dovraga.Imam osjećaj kao da mi ne vjeruješ."-blaže ali i tužnije mi je rekao.
,,Gle...Neymar ti ne razumiješ kako je to.Nikad te nitko nije silovao.Rafaelli je zasigurno bilo neugodno o tome razgovarati sa muškarcem,a pošto sam ja proživjela isto to,čak i gore,meni je prva priznala.Ali,nemoj ni slučajno pomisliti da ti ne vjeruje"-nježno sam mu rekla,prišla mu i zagrlila ga.On je stavio ruke na moja leđa i svoju glavu je naslonio na moje rame.Vidi se da mu je teško,ali mora razumjeti da nama curama nije uvijek lako pričati sa muškarcima.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfect life or just illusion? INeymar JrI
FanficJoš jedan fanfiction sa Neymarom :)