1.6

1.4K 180 92
                                    




Yemek saatinde orada bulunmayan Dumbledore ve birkaç öğrenci hariç bütün Hogwarts 6 yaşına geri dönmüştü. Tabii ki bunu yapan kişilerin o gün iksir dersinde bu konuyu işleyen sınıf olduğunun herkes farkındaydı. Hepsi şüpheli olarak Dumbledore'un odasında duruyor, karşılarında duran 6 yaşındaki profesör onlara oldukça kızgın bakıyordu.

Dumbledore sakin bir ses tonuyla ''Suçluların sizlerden biri olduğunu biliyorum. Ya hemen itiraf edersiniz ve cezanızda hafifleme olur, ya da hakikat iksiriyle bizzat öğreniriz. Bence bizi uğraştırmayın.'' dediğinde kimseden ses çıkmamıştı.

Dumbledore derin bir nefes alarak ''Peki, görünen o ki uğraştıracaksınız.''dedi ve ufak bir asa hareketiyle önlerinde üzerinde oradaki öğrenci sayısı kadar içerisinde hakikat iksiri bulunduran küçük parlak iksir şişeleri belirdi.

Dumbledore onlardan sıraya girmelerini isterken Thor arka sırada fısıldaşan Carol ve Loki'nin yanına yaklaştı.

''Sizin yaptığınızı biliyorum.''

Sarışın kız bakışlarını ona çevirdiğinde Loki'nin suratına alaycı bir gülüş yerleşti.

''Tabii ki biliyorsun. Bizi dersten beri takip ediyordun. Neden bizi takip ediyordun kardeşim ?'' Kardeşim kelimesini söylerken sesindeki alay buram buram hissedilebiliyordu. Thor gözlerini kaçırarak konuyu değiştirmeye çalıştı.

''Asıl siz neden böyle bir şey yaptınız ?''

Carol kaşlarını çatarak ''Sana ne bundan? ''dediğinde Thor sinirlendiğini hissetti. Ama sarışın haklıydı. Onun ceza alacak olmasını neden umursuyordu ki ?

Loki ''Çünkü senden hoşl-''diyecekken Dumbledore'un sesi sözünü kesti. Ama herkes cümlenin devamını anlamıştı.

''Gel bakalım Loki. Sıra sende.''

Loki sırıtarak Dumbledore'un yanına giderken Thor elini ensesine atarak açıklama yapma ihtiyacı hissetti. Loki her zaman onu mahcup edecek bir şeyler bulurdu.

''Kusura bakma o böyledir. Beni sinirlendirmeye bayılıyor.''

''Sorun yok, ben gerçeklerin farkındayım Odinson.''diye cevapladı onu küçük kız. Ve hakikat sihri içmiş Loki'nin sözleriyle gülümseyerek o tarafa baktı.

''Carol ve ben yaptık. ÜZGÜNÜM CAROL. Bu bizim fikrimizdi- AH ÜZGÜNÜM. Kazandaki bütün iksiri aldık ve- TANRIM CEZAM ÇOK AĞIR OLMASIN LÜTFEN ! Sonra da onu bütün yemeklerin içeriğine ekledik. TEKRAR ÜZGÜNÜM CAROL !''

Dumbledore Loki'nin itirafına gülümserken düşünür gibi yaptı. Ama büyük ihtimalle vereceği cezaya çoktan karar vermişti bile.

''Loki ve Carol. Slytherin'in yetenekli iki büyücüsünü 1 ay boyunca her akşam yemeklerindeki bir öğünü sihir kullanmaksızın bütün Hogwarts'a yetecek şekilde bir muggle gibi pişirmelerini uygun görüyorum.''

Loki şok içerisinde Dumbledore'a bakarken Carol ''Nasıl sihir kullanmaksızın ? Yani ellerimizle mi ?''diye art arda sorularını sıraladı. Loki ise ''Hogwarts'ta bir muggle mutfağı olmadığına eminim.''diyebilmişti sadece.

Dumbledore gülümseyerek '' Yemek salonuna girdiğinizde sağ tarafınızda sadece sizin görebildiğiniz kapıları geçtiğiniz zaman bir muggle mutfağı göreceksiniz. Ve merak etmeyin bütün malzemelere sahipsiniz. Ayrıca orada geçireceğiniz her saat Hogwarts'ta 30 saniyeye denk gelecek. Derslerinizi aksatmanıza gerek yok.''diye cevap verdiğinde Thor'un aklında tek bir şey dolanıyordu.

Loki ve Carol 1 ay boyunca her gün belki de saatlerce zaman geçireceklerdi. Bu düşünce nedense tüylerini ürpertti. Ve kardeşinin deyimiyle dangalaklık yaparak geri döndüremeyeceği şeyler söyledi.

Aresto Momentum    | STONY, WINTERWIDOW, SPIDEYPOOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin