"Domnișoara Kim Yeeun este invitată în sală!" ,strigă unul dintre asistenți.Pe ușa laboratorului intră o fată cu părul blond și scurt, cu ochi căprui și blânzi, cu buzele micuțe și delicate, și cu un zâmbet așa inofensiv.
-Eu sunt ,răspunde tânăra.Tânăra nu știa ce urma să o întâmpine ,știa doar un singur fapt; că de astăzi va participa la "Experimentul Național de Educare și Disciplinare a Tinerilor".
Acest experiment consta în ai face pe tineri mai respectuoși, mai conștienți de viitorul lor, și în educarea cu diferite materii și bun simț.
Desigur metoda lor de a face asta era cu totul alta decât ceea ce își poate imagina un adolescent.
Toți cred că vin într-o tabără de un an ,unde o să cunoască persoane noi și o să li se zică câteva lucruri plictisitoare ,dar nu era așa...
Urmau să fie ținuți într-un cămin înconjurat de garduri înalte pentru a nu putea scăpa și urmau să aibă un program foarte strict ,și un tratament pe măsură.
-Luați un loc domnișoară Yeeun ,spune o doamna înaltă ,brunetă ,cu părul prins într-un coc strâns ,cu o pereche de ochelari pe nas și un halat alb ce avea pe el o insignă aurie pe care era gravat "Dr. Seo".Yeeun se așează zâmbitoare pe scaunul unde este poftită și se joacă cu degetele din cauza emoților.
-Pentru început ,o să te afli în sectorul verde al campusului, la al doilea etaj ,camera 117 ,spune femeia către tânără pe un ton sec și lipsit de orice urmă de emoție.
-Am înțeles ,dă din cap în semn de aprobare încă zâmbind.
-Despre restul informațiilor aveți habar? ,întreabă femeia uitându-se într-un dosar de pe masă.
-Desigur, am și bagajele pregătite deja și aștept nerăbdătoare ,spune fata veselă.
Femeia își mută privirea asupra ei și zâmbește cu un colț de gură.
-Mă bucur să aud asta, înseamnă că peste două zile o să fi gata să vi aici ,spune femeia.
-Desigur ,răspunde copila fără să se gândească o clipă la pericolul pe care o așteaptă.
-Bine, atunci poți pleca ,îi spune femeia dându-i fetei cheia viitoarei sale camere.
Fata zâmbește drăguț ,ia cheile apoi își ia la revedere de la femeia în halat alb ,ieșind pe ușă și ciocnindu-se de un băiat.
-Oh, îmi pare rău ,spune fata și se uită la el.
-Dispari piticanie! ,spune el și o împinge pe Yeeun din calea lui.Fata rămâne în stare de șoc pentru câteva clipe ,dar apoi își aranjează puțin hainele și se duce în fața lui.
-Hei matahală! Cine te crezi de mă împingi așa! ,spune ea încercând să pară câtuși de puțin rea.
Băiatul se uită puțin ciudat ,fiind surprins de curajul fetei de a se întoarce la el și a încerca să îl confrunte.
-Uită-te doar ce adorabilă e ,spune și o prinde de obraji și trăgând-o ușor de ei. Ei bine ,acum fugi ,îmi pare rău că am fost mai răutăcios cu tine.
Fata se trage de lângă el și pleacă lăsându-l în urmă pe el ,și pe restul adolescenților ce așteptau la coadă pentru a intra în laborator.Oricum ,în mintea ei nimeni nu avea să îi strice această mică ieșire din rutina ei. Doar că nu știa ce urmează să afle și să găsească în acest loc...
CITEȘTI
Side Effects /h.h.j
FanfictionTotul a luat o întorsătură când Kim Yeeun ,o adolescentă de 18 ani este obligată să facă parte dintr-un experiment național alături de alți tineri. Toți credeau că experimentul ăsta o să decurgă perfect însă s-au înșelat, tinerii ajungând să se simt...