Lise öğrencisi jin-hyung okulun serseri öğrencilerinden birisidir. Okuldaki öğretmenler ve sürekli okula çağırılan anne ve babası jin-hyung'un bu hareketlerinden bıkmışlardır. Jin-hyung'un arkadaşı min ho birgün büyük bi kavgaya karışmış tam o sırada jinhyung min ho'yu görür ve motorundan inerek min ho'nun yanına koşup kavgaya karışır. Ayrıca Jin-hyung siyah kuşaklı bi karete öğrencisidir. Bu yüzden hepsini min ho ile yenerler. Kavga bittikten sonra yenilen takım koşarak uzaklaşırlarken jin-hyung ve min ho da onların nasıl korkup kaçtığını bakıyolardı. O anda jin-hyung da min ho'nun kafasına vurarak " ben dana kaç kere daha dicem kavgaya karışma bensiz diye"
Min ho kafasını sıvazlıyarak "ahh! Ama onlar başlattılar bu yüzden seni arıyamadım"
Der ve jin-hyung' un motoruna binip okula giderler. Okul müdürüde kavgayı duymuş olmalıkı onları sıpor salonuna inmelerini ister. Min ho ve jin-hyung neler olucağıını bildikleri için başlarını öne eğerek sıpor salonuna inerler. Çok geçmeden okul müdürü elinde kalın bi sopayla içeri girer. Ve bağırarak " yinemi kavga " der ve elindeki sopayla önce jin-hyung'un sonrada min ho'nun kalçasına sert bi şekilde vurur. İkisinin
de canı yanmalarına rağmen ses çıkartmazlar. Okul müdürü bağırarak " bi önceki kavgalarınızı affetmiş olabilirim ama bu affedilicek gibi değil,bu sefer ya okuldan atılıcaksınız yada kısa bi süre uzaklaştırılıcaksınız" der ve yine ikisinede sert bi şekilde vurmaya devam eder. Hatalarını anlamaları için o sopa kırılana kadar ikisinede vurur. En son sopa jin-hyung'un üstünde kırılır ve müdür sıpor salonundan dışarı çıkar. Jin-hyung ve min ho durdukları yerden,yere yığılırlar. Müdür kapıdan tekrar içeri girerek " yarın ailelerinizi okula çağırın ne yapıcağımızı birlikte kararlaştıralım" der ve tekrardan dışarı çıkar. Jin-hyung başını yere vurarak bağırmaya başlar. Bir süre sonra Jin-hyung ayağa kalkıp sınıfa doğru yavaş yavaş yürür. Sınıfa girdiğinde herkez jin-hyung'un haline alylı bi tavırla gülerler. Jin-hyung nekadar sinirlensede canı yandığı için bişey yapamaz. Biraz geçtikten sonra öğretmen içeri girer ve ayağa kalakan öğrencilere oturun der. Jin-hyung'un canı yandığı için bi türlü oturamaz. Ders hocası yanına gelerek " sen neden oturmuyosun " der. Jin- hyung bişey diyemez ve kafasını öne eğer. Öğretmen diğer öprencilere sorar birisi tam bişey söylicekken jin-hyung ona ters ters bakar ve bişey bilmediğini söyler. Öğretmende cevap alamicağı için yerine geçer ve dersi anlatmak için hazırlanır.
Bu nölüm bukadar diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK HATA
RandomHer insanın hayatında yaptığı bazı hataları vardır. Bu hikayedeki karakterinkide bilmeden yaptığı büyük bi hata. Bu yüzden daha lise öğrencisi olmasına rağmen yapması gereken büyük bi görevi var hadi görevleri naymiş bakalım...