Kate hazafele sétált a sötét éjszakában. Nézte a csillagos eget és elgondolkozott a történteken. Nemrég még egy buliban táncolt a barátaival. Sokat ittak és lerészegedtek. Még most is dülöngélve ment a köves járdán. Nemsokára hazaér és holnapra már másnaposan, de kitisztult fejjel kezdheti el a napot - gondolta magában.
Nem is sejtette, hogy valaki a háta mögül figyeli és követi. A férfi ruhája teljesen fekete volt. Maszk is volt rajta, amiből csak a szeme és a szája látszott ki. Ez a férfi már régóta körözött bűnöző volt, de még semelyik rendőr sem tudta elkapni. Több száz áldozata volt. Úgy hívták: a Kaszás Szolgája.A nő háta mögött bújkált az autók között. Lopakodva ment, igyekezett eggyetlen neszt se kellteni. Kate megérkezett a házához. Benyitott az ajtón és felment a szobájába. Éjfél volt. A gyerekei és a férje rég aludtak. Kate felvette a zöld pizsamáját. A férfi felhúzta a fekete kesztyűjét és odaállt az ajtóhoz, becsöngetett. Aztán gyorsan elbújt a bokrok között. Kate felvette a papucsát és kiment az ajtón, hogy megnézze, ki keresi ilyen kései órában. A férfi odaugrott és befogta a száját.
- Ha sikoltani mer, azonnal megölöm. - mondta fenyegetően.
Kate kapkodva vette a levegőt, nagyon megrémült az ismeretlen alaktól. A férfi egy csuklyát tett a fejére, amiből nem látott ki. Megfogta a jobb vállát és a kezét, így vezette, a gyéren megvilágított utcákon keresztül. Kate próbált szabadulni a férfi szorításából. Bementek az erdőbe. Kate nem mert segítségért kiáltani, mert tudta, akkor búcsút mondhat az életének. Csak engedelmeskedett a férfinak és halkan sírva ment előre. A férfi hírtelen megállt és lerántotta a földre Katet, aki emiatt hangosan felzokogott, mert tudta, itt a vég. Könnyei megállíthatatlanul potyogtak a fűre. A férfi leült mellé és fölé hajolt.
YOU ARE READING
Rövid sztorik
Short StoryKitalált, néhány fejezetes rövid történetek vannak ebben a könyvben. A különböző című fejezetekben más történeteket olvashattok.