24🕚 Baş Koruma

4.1K 337 530
                                    

Multimedya:Felix💙

"Daha iyi misin?"

Ae Ran'ın yatağının hemen yanındaki tekli koltukta otururken başımı aşağı yukarı salladım ve;

"Evet."diye cevap verdim. Ardından devam ettim.

"Ama kararlıyım Ae Ran."

"Yapma Mi Roo. Şimdi gidersen olmaz. Ben... Boşuna bu lanet yaraları almış olurum. Biz boşuna tüm bu eziyetleri çekmiş oluruz."

"İleride de çekmeye devam edeceksiniz Ae Ran. Bunu size yapmaya hakkım yok. Kuzenimin ölümü beni çok sarstı çünkü şu hayattaki tek ailem oydu. Tek arkadaşım, tek kardeşim, her şeyim oydu. Boşluğa düştüm. Ne yapacağımı bilemez hâle geldim. O vakitler beni Felix kanatları altına aldı. Benim yerime düşündü. Şimdi aklım yeterince başımda. Kendimi koruyabilirim."

Ae Ran sıkıntıyla derin bir nefes alıp verdi.

"Sen çoktan kararını vermiş gibi görünüyorsun. Ama desteklemiyorum, bilmiş ol."

Biz karanlıkta konuşmaya devam ederken kapı aralandı ve içeri Jisung girdi.

Koridorun ışığı araladığı kapıdan odaya doldu ve Jisung bizi gördü.

"Oh! Siz uyandınız mı?"

Ben herhangi bir cevap vermeyip başımı eğdim. Yaklaşık 1 saattir Ae Ran ile sohbet ediyorduk. Ona her şeyi, içimde kopan tüm fırtınaları anlatabildiğim kadarıyla anlatmıştım. Elbette anlatamadığım kısımları canımı fazlasıyla yakmaya devam ediyordu.

"Çoktan uyandık. Jisung ya! Benim karnım çok acıktı. Eminim Mi Roo da acıkmıştır. Değil mi Mi Roo?"

Benden bir cevap bekliyordu. Karnım da kurt gibi acıkmıştı. Hem ben öyle moralim bozuk yiyemem triplerine girebilecek biri değilim. Moralim bozuldukça aksine kendimi boğaza daha çok veren biriyim.

Bu yüzden hemen kabul ettim.

"Evet, ben de çok acıktım."

Jisung gülümsedi.

"Tamam, ben hemen size bir şeyler alıp geliyorum."

Geldiği gibi yeniden çıkıp kapıyı kapattı. Ben de işim tamamen bitince elimdeki telefonu Ae Ran'a uzattım.

"Teşekkür ederim."

Telefonu elimden aldı.

"Ne zamana gelirler?" diye sordu.

Beni bilgilendirdikleri şekilde Ae Ran'ın sorusunu yanıtladım.

"Seçkin özel koruma ekibiyle birlikte 1 saate burada olacaklarmış. Başlarında bir de benim için baş koruma olacakmış. Diğer korumaları yönlendirdiği gibi benim her zaman yanımda olacak olan kişi o baş koruma olacakmış."

"Yine de seninle kalmak istiyorum. Beni de yanına almalısın. Ayrıca Mi Roo, unutma. Merkezde sana ihtiyacımız var. Biraz daha merkezde bizim yanımızda ol. Sonra gideceğini, yerine birini bulmaları gerektiğini söyler ve bulunana kadar da bizimle çalışmaya devam edersin. Bizi yüzüstü bırakıp gitme. Sonuçta senin için az emek vermedik."

Ae Ran bu sözleriyle beni gülümsetti. Bana değil de gözlerini tavana dikerek tavanla bakışan Ae Ran'a gülümseyerek cevap verdim.

"Sen şu an sizinle kalmam için duygu sömürüsü mü yapıyorsun yoksa ben mi yanlış anlıyorum?"

"Nasıl anladıysan öyle."

"Tamam tamam, o konuda haklısın. Yerime biri bulunana kadar size yardım ederim."

Beni Bırakma // Lee Felix(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin