GÖZALTI

52 18 2
                                    

Olayın şokunu atlatamayan Kaan, Bora, Noyan ne yapacaklarını şaşırmışlardı, Ferhat ise soğukkanlılığını korumaktaydı. İlk sorguya çekilen Ferhat oldu, Ferhat'ın zaten konuşması önceden hazırdı, neler söyleyeceğini,ne yapacağını birer birer planlamıştı. 

Polis Ferhat'ı sorgu odasına çağırdı. 

-POLİS: Abin ne zamandan beri ortalıklarda yok ?? söyle bakalım Ferhat

-FERHAT: Abim ile çok yakın değiliz, bana ne yapıp ettiğini anlatmaz. Zaten acım taze bana neden bunları soruyorsunuz ?

-POLİS: Biz görevimizi yapıyoruz Ferhat bey, çocuklar ne zamandan beri o evde yaşıyor ?

-FERHAT: (YALAN SÖYLER) Yaklaşık 1 haftadır abimin evinde kalıyorlar.

-POLİS: Çocuklara neden güvendin nereden tanıyorsun ?

-FERHAT: Çocuklar yurttan atıldığını söylediler ve bende hallerine acıdığım için abimin boş olan evine abim gelene kadar aldım ancak bugün abimin öldüğünü öğrenince yıkıldım. (yalandan ağlar)


BİRAZ KONUŞURLAR VE FERHAT'I SORGUYA ÇEKERLER FERHAT ÖNCEDEN HAZIRLADIĞI TÜM CEVAPLARI ANINDA VERİR. 


-POLİS: Diğer arkadaşlarında sorgusu bitene kadar buradasın.


sırada Bora vardır. Bora sorgu odasına geçer.


-POLİS: Ne zamandır bu evdesiniz, savcı hakkında bir bilgin var mı ? Evinizin bahçesinde bir ceset bulundu bu konu hakkında ne düşünüyorsun ?

-BORA: Biz evde 2 gündür yaşıyoruz ve savcı hakkında ufak tefek şeyler biliyorum yüz yüze bir münasebetim yok, ceset hakkında da hiç bir bilgim yok.

-POLİS: Elimde olan bilgilere göre babanın davasını açan adam Süleyman Teksöz, babanın intikamını almak istemediğini nerden bilebiliriz. 1 hafta önce yurt odan da bıçak bulunduğuna dair bilgiler de var elimizde.


(Ferhat, yurt müdürünü arayarak onun ile de konuşmuştur ve müdüre bir miktar para teklif ederek çocukların 1 hafta önce yurttan atıldıklarını ve odalarında bıçak bulunduğunu söylemesini ister.)


-BORA: Ben intikamımı okuduğum bölüm ile alacağım. Evet odamızda bıçak bulundu ancak 2 gün önce ve bıçağın benim olmadığına dair yemin edebilirim, o bıçak oraya nasıl geldi inanın bilmiyorum.


Boranın sorgusu 5 saat civarı sürmüştür. Bu sırada otopsi raporu gelir Süleyman Teksöz ün bıçak ile öldürüldüğü ve cesedin yanında bulunan bıçakta ki parmak izi ile Bora Ertürk' e ait olduğu teşhis edildi . Otopsi raporunu inceleyen polis Bora' ya dönüp parmak izlerinin eşleştiğini söyler ve buna cevabının ne olacağını sorar.


Bora bu bilginin karşısında dehşete düşer ve korkudan titremeye başlar, bu sırada üzerine atılan bu suçlamaları inkar eder. 

Ancak bütün deliller onu göstermektedir. Bora neye uğradığını şaşırmıştır bunu ona kimin yaptığını merak etmektedir. Bu olayların dışında Kaan ve Noyan da arkadaşlarına sahip çıkmaktadırlar. 

Bora hakkında direkt 1. dereceden cinayetten soruşturma açılır ve nöbetçi mahkemeye sevk edilir. 

Ferhat, Kaan ve Noyan'a dönerek

-FERHAT: Çocuklar şuan yapabileceğimiz hiçbir şey yok yarın ki duruşmayı beklemeliyiz.

Kaan ve Noyan eve geçerler, Bora da yarın ki duruşmaya kadar nezarethane de tutulur.


                                                                   DURUŞMA GÜNÜ

Dün uykusunu alamayan Kaan ve Noyan bugün duruşmada ne olacağını çok merak ediyorlardı. O parmak izi oraya nasıl gelmişti, Bora o gün okuldan erken çıktığında acaba savcıyı öldürmeye mi gitmişti ?, Yurt odasında bulunan bıçak acaba gerçekten Bora'nın mıydı ? 

Ferhat ise suçu Bora'nın üzerine yıktığı için mutludur ancak duruşma  sırasında üzgün gözükmek zorundadır, o yüzden simsiyah giyinip yas tutar gibi gelmiştir duruşma mahkemesine.

Duruşma yaklaşık 1 saat sürmüştür ve Bora suçlu bulunmuştur, yurt müdüründen Ferhat'a o gün bıçağı bulan polise kadar sorgulanan ve ifade veren herkes Bora'nın aleyhinde konuşmuştur. Sadece Noyan ve Kaan Bora'nın lehine konuşmuştur. Hakim Bora'nın babasının savcı ile olan geçmişinden, Yurt müdürünün ifadesinden, cesedin ortaya çıktığı gün babası ile buluşmasından ve cinayet silahında parmak izinin bulunmasından dolayı Bora aleyhine 15 yıl 3 ay hapis cezası verilmiştir. Kaan ve Noyan da takipsizlik kararı verilmiştir.

Bora şok ve üzüntü içerisinde arkadaşları ile son bir görüşme yapar ve arkadaşlarına;


-BORA: Beyler yemin ederim ben masumum bu işin peşini bırakmayın bana bir tek siz yardım edebilirsiniz, Ferhat' a dikkat edin her şeyi o planlamış olabilir.

Noyan ve Kaan onu onayladıktan sonra Bora Silivri L tipi cezaevine sevk edilir. Kouşa vardığında akşam olmuştur ve baya yorgun olduğu için direk yatağına geçer ve bir türlü uyku tutmaz sebebi ise babasıyla aynı kaderi yaşamaktır bu düşüncelerle zar zor uykuya dalan Bora dürtülme ile uyanır ve karşısında babasını görür!!!


Devamı gelecek...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MASA'lHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin