1. Joseph (Fotograf)
Józef został zmuszony do opuszczenia Francji i przeniesienia się do Anglii z rodzicami. Ból związany z utratą brata bliźniaka spowodował, że Joseph został pochłonięty sztuką. Miał nadzieję zapisać na żywo obrazy tych ludzi i przedmiotów, aby ożywić jego zdjęcia. Joseph ma obsesję na punkcie parapsychologii i ma nadzieję wprowadzić kilka ciekawych modyfikacji do swojego aparatu. Zaczął mówić swoim najbliższym przyjaciołom, że znalazł sposób na złapanie dusz na zdjęciach. Nikt nie traktował go poważnie, ale potem zaczęli zauważać, że wszyscy, których zdjęcie zrobili Joseph, znikali jeden po drugim. Kiedy ogarnięty paniką tłum wtargnął do rezydencji Joseph'a, nigdzie nie było go widać. Jednak na ścianie jego pracowni były wszelkiego rodzaju realistyczne portrety ludzi, którzy wydawali się patrzeć na nich.
2. Carl (Balsamista)
Koniec podróży życia jest zawsze taki sam, a Ezopa Carl jest ostatecznym miejscem dla marzeń większości ludzi. Ściśle przestrzega każdego kroku procedury i daje największy szacunek tym, którzy przybywają do terminalu. Więc kiedy znalazł list w pięknym podróżniku, Ezop postanowił dopełnić swego ostatniego życzenia dla swojej nieszczęśliwej matki.
7 sierpnia 1888 r. Wprowadziłem kobiece ciało, 39 razy dźgnięto nożem w twarz. Była nie do poznania. Otworzyłem walizkę. To narzędzie, na którym polegam, aby przetrwać. Mogę zmusić zmarłych do powrotu do życia. Ciężko pracowałam, żeby naprawić jej twarz. Mogła być piękną i zamożną kobietą za jej życia. Szukałem jej kieszeni i znalazłem zaproszenie i kolejny list. List wydawał się być przeznaczony dla jej córki i zawierał zdjęcie. Prawdopodobnie po tym zaproszeniu mogła znaleźć córkę. Nie wiem dlaczego, ale postanowiłem przyjąć zaproszenie jako moje. Powinienem zwrócić ten list do córki w posiadłości.
3. Jack (Rozpruwacz)
CZYTASZ
You're my sunshine | Joseph x Carl
Ficção AdolescenteJoseph bardzo żałował swojej decyzji, mimo tego nie chciał jej zmieniać. Dobrze wiedział, że jeśli Carl opuści ten dom, nie będzie już smutny...