Rusya'nın Gözünden
Okula ben hep tek giderim. Ve bugün yeniden olduğu gibi tek gittim. Ellerimdeki sargılar ile oynamaya başladım. Okula ise sargıları tekrar sardım ve derin bir nefes alarak sınıfa girdim... Tahminimce okula yine geç kalmışım ve öğretmen de yok yazmıştır. Hemen cam tarafından 4.olan sırama oturdum ve yanımda oturan Türkiye'ye amaçsızca bakmaya başladım. Her zaman yaptığı gibi resim çiziyordu ve eğer doğru söylemek gerekirse Türkiye çok güzel resim çizer.
Elimi Türkiye'nin resim çizdiği kağıdın üzerine koydum, Türkiye bir anda duraksadı ve bana bakmaya başladı.
Rusya: Neden bir kere benim resmimi çizmiyorsun?
Türkiye yüzüme sanki "Evet" der gibi bakınca anladım ki beni çizmeye başlamış bile.
Ben ezik biri değilim, ben mükemmel biriyim!
Ders bitimine doğru Türkiye çizdiği resmi bitirmişti. Bir 10-15 saniye baktım. Gerçekten çok güzeldi. Sanki bir fotoğraf gibiydi, o kadar detaylıydı ki!
Teneffüs çaldı. Ve ben hemen kantine gidip bir tost aldım, hava yağmurluydu. Kapşonlumu kapattım ve yağan yağmurda tostu yemeye başladım.
Genelde sınıfta Türkiye, Almanya ve Amerika ile takılsam bile genelde teneffüste yanlız takılmayı daha çok severdim.
Ne kadar kendi topraklarım soğuk olsa bile üşümeye başlamıştım. Tost elimi ısıtıyordu ama o da bitti. Lanet olsun!
Ne olur elimdeki sargılar açılması lütfen! Derken sargılar açıldı. Ne kadar şanssızım!
Lanet okuyarak sınıfa girdim ve çantamdan sargı bezlerini çıkarıp tuvalete gittim.
Sargıları detaylı bir şekilde sarmaya başladım. Gayet hoş duruyorlardı ve ilk defa bu kadar güzel sarmıştım.
Tuvaletten çıktığımda ise hemen sınıfa gittim ve yerime oturdum. Ders tahminen 10 dk sonra başlayacaktı. Neyse ki sıradaki der Fen dersiydi ve Fen acayip derecede iyi olduğum derslerin başında gelir.
Ben sadece yaşıtım olan her çocuk gibi Matematik dersini sevmem o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorusuz Rusya X Türkiye~countryhumans~
General Fictionsana soru sorsam ve sende cevap vermesen olmaz mı?