Ufak minik smuta benzer bir şeyler ekledim. Umarım beğenirsiniz.
Sizi seviyorum.İyi okumalar~
Yazar Ağzından;
Jungkook ile Lisa'nın buluşma zamanı gelmişti. Jungkook heyecandan elleriyle oynuyordu. Telefonu çalan Lisa hızla telefonu açtı.
"Nerdesin?" Telefonu açtığında Jungkook ilk bu kelimeyi söylemişti.
İlk kez birbirlerinin sesini duyuyorlardı."Avm'nin kapısının önünde." Diye cevapladı onu Lisa.
Jungkook o sırada etrafa bakınıyor onu görmeye çalışıyordu.
"İçeri gir, seni göremiyorum." Diyerek Lisa'nın içeriye girmesini söyledi.
Lisa tedirgin adımlarla içeriye girdi. xray cihazından geçip çantasını omuzunda tekrar taktı.
"Nerdesin Jungkook? Burada çok fazla kişi var." Diye söylendi Lisa.
O sırada Lisa etrafa bakınmaya devam ederken arkasında kapanan gözleri ile ürküp geriye döndü.
Karşısında karizmatik, ama sevimli bir beden duruyordu.
"Jungkook?" Diyerek emin oldu karşısındaki kişiden.
İkiside telefonları kapatıp gülümsediler birbirlerine. Lisa Jungkook'a göre daha heyecanlıydı.
"Buluşma yeri olarak daha ıssız bir yeri tercih edersin diye düşünmüştüm." Diye söylenirken Lisa, Jungkook ilerlemeye başlamış arkasından yetişmeye çalışıyordu kahküllü kız.
"İlk buluşmada kendini becertmek mi istiyordun?" Ona dönüp konuştu Jungkook. İkiside kahkaha atmaya başladılar.
"Bunu ikimizde isteriz."
Lisa utanıp kafasını yere indirdiğinde duraksadı Jungkook.
Etrafa bakıp Lisa'yı kolundan tutup ara yerdeki asansör bekleme yerine soktu. Kimse olmadığından rahattı."N-Ne yapıyorsun?" Lisa şaşkın bir şekilde konuşurken Jungkook onu duvarla arasına almıştı.
"Sadece bir öpücük merak etme." Diyerek gülümsedi. Ardından hafifçe yaklaşıp bir elini yanağına koydu Lisa'nın.
Lisa panikleyip kaçacakken Jungkook onu öpmeye başlamıştı bile. Jungkook kendinisine karşılık vermesi için Lisa'nın dudağına ufak bir ısırık bıraktı.
Lisa hemen karşılık vermeye başladı. İkiside tutkulu bir şekilde öpüşüyordu. Jungkook sanki yıllardır bu anı bekliyor gibiydi.
Nefessiz kaldıklarında Lisa şaşkınca ona bakıp konuşmaya başladı.
"Ne..Ne yalan söyleyeyim dudaklarının tadı çok güzel."
Jungkook sırıtırcasına gülümsedi. Kaşlarını kaldırıp ellerini beline koydu.
"Sen birde menilerimin tadına bak."
Kulağına yaklaşıp söylediğinde Lisa'nın yutkunmasına neden oldu bu yaptığı hareket."S-Sapık.."
Jungkook gülmeye başladığında Lisa'nın eline tuttu.
"Daha fazla beklemeyelim. Gezecek dükkanlarımız var." Lisa eline bakıp ilerlemeye başladılar.
Sevgili değillerdi fakat el ele tutuşuyor sevgili gibi davranıyorlardı. İnsanlar onlara imrenerek bakıyordular.
"Galiba bizi sevgili sanıyorlar." Diye Lisa'ya bakarak konuştu Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy And Catting Collection • • Liskook
Roman pour Adolescents"Vücudundaki ulaşılmazı keşfetmek istiyorum." - Texting - Smut içerir. @moonvminie