🏥 F I V E 🏥

50 5 15
                                    

Maka dengan itu para gadis gila ni mulalah jumpa kawan2 kat Swag Specialist Hospital ni.

Sedang leka Juju berjalan di koridor hospital dia terlanggar seseorang dan mula berkenalan dgn orang tersebut.Pergh ayt bm gila aku.

Another POV

BAPP

"Eh awak sorry ye tak nampak tadi hahhahahahahaha" Minta maaf Juju pada org tu tapi dia ketawa tibe2.

"Oh xdepapelah okay je,Kang Hana imnida" Jawap org yg dilanggar Juju dan memghulurkan tangannya.

"Choi Juju imnida,ohh awak ni yg suka buat muka annoying tu ehhh??" Eh camna tau nii.

Hana sekadar angguk je dan Juju mula memeluk islam;benda ngarut nihh,Juju memeluk Hana sambil bercakap sesuatu dgn nada berbisik pada Hana.

"Make a plan"

Hana meleraikan pelukan dan tersenyum pada Juju sambil mengangguk dan Hana mengatur langkahnya ke lif untuk turun ke wadnya.

SKIP•

Haeyun POV💚

Haeyun duduk termenung di birai katilnya,sedang menunggu buah hati gakknya😋.

Tiba2 datang 1 kelibat namja yg mampu memikat hatinya yg tersarung coat putih panjang dibadannya datang menghampiri Haeyun.

Haeyun masih lagi termenung tapi dia pura2 termenung jetuu.

"Annyeong Haeyun!awak dah makan?" Sergah Dc Hansol pada Haeyun dan Haeyun terkebil-kebil mata terkejut.Cehh.

Haeyun mengangguk tanda dia sudah makan.

"Alahh dah makan pulk,saya baru nak makan dgn awak suap awak ke kan hurmm" Aduii Hansol ni makin cairla si Haeyun tu.

Haeyun tersengih dan membuat isyarat maaf pada Dc Hansol.

"Umm xpelah saya nk merajuk ni,bye!" Aipp majuk lak dia.

Haeyun terus menarik tgn Dc Hansol dan membuat isyarat mengajak makan.

"Yeayyyy!Haeyun the best lahhh"

"Japp biar aku fikir,perlu ke teman dia ha? alahh perlu jelahhh ni pun dah jadi 1 misi kan" Haeyun bercakap dlm hati.

..
Sedang leka Hansol makan tiba2 dia terasa coatnya seperti ditarik dan Hansol menoleh pada Haeyun.

Haeyun tersengih sebab dia yg tarik coat org tu.

"Ye nak apa Haeyun?"

Haeyun pergi ke sebuah tingkap berdekatan dengannya dan menulis sesuatu ditingkap dgn debu tingkap tu.

'Saya perlukan buku utk saya berkomunikasi'

"Ohh nanti saya bagi ye,eh jomlah saya hanta awk naik wad balik sbb saya pun ada kerja dahni" Kata Dc Hansol sebaik menekan butang lif.

Haeyun terus masuk ke dlam wadnya sambil melambai pada Dc Hansol.

Hansol datang balik di wad Haeyun.

"Haeyun!Thank you for having my friend eat" Laung Hansol dari pintu bilik wad Haeyun.

Haeyun membuat isyarat OK padanya.

"I love her smile" senyum Haeyun.

JUJU POV❤

Juju bergelak tawa sendiri di dlm wadnya tanpa ada bnda kelakar yg jadi pun.

Pe masalah diani hikhok.

"HAHAHAHHHAA UWAA UWAA ADUHH HAHAHHAHHAHAHA ALAHAIII" Juju bergelak sendiri.Nurse yg lalu lalang dpn bilik dia pun pdg lain mcm je bdk ni.

"HA HA HA-huii penat aku ketawa aishh manalah dc aku niii kata nk melawat patient yg tercantik niii" Kata Juju perlahan sbb ada nurse2 yg lalu di depan wadnya.Tanpa disedari ada org lain yg mendengar percakapnya tadi.

"Ehh pompuan ni bukan gila ke?hawat dia cakap macamtu Wahh boleh buat gossip hangat nii pegi bawang japlahh"Itu diaa Pakcik Cleaner terkenal atau lebih dikenali Ahjussi Seungkwan pakcik bawang survival yg ramai peminat tuu.

Tiba2 ahjussi Seungkwan terserempak dgn Dc Seungcheol pula.

"Eh doctor!apa khabar?saya ni sihat je xde sakit apa2 pun..doctor dah makan?hehe saya ni nak makan tapi tulah xde org nak teman HaHa" Sapa Ahjussi Sengkwan Divasss pada Dc Seungcheol.

"Oouu dah saya baru makan..ouu yekee BTW saya xtanya apa2 pun kat ahjussi dan saya xsrh jawap pun haha oklah saya pegi dulu yee" Jwp Dc Seungcheol pula.

Ahjussi Seungkwan terus merundum kekesalan HAHA.

"HAHAHA padan muka kau Kwan!!!HQVDVHDBXJS BAUBSUWHSHS KENE PALAU!!" Jerit Ahjussi Hoshi pula mengenakan Seungkwan.

Ahjussi Seungkwan hanya tersengih busuk.

"Pahal si divasss tu Cheol?"Tanya Dc Hansol sebaik lalu ditempat yg sama.

"Tah malas I nak layan"

"TIBE TU" Blas Dc hansol

TBC🐛

___________________

HAHAHA nak gelak skit!!HOHO LAMA WEHH SAYA X UPDATED HIKHOKKK MALAS SENANYA😂

Go on reading ye guys!💓ily.

VOTE🌟
COMMENT🎉
READING💫

FOLLOW💝








S.S.H [SVT(RL)]Where stories live. Discover now