"Nuo šiol aš visas tik tavo"

1.6K 71 0
                                    

Naktį, man einant iš vonios, išgirdau besišnekant Safaa ir Zayn merginos kambaryje. Įprastai niekad to nedaryčiau, bet šįkart tiesiog nesusilaikiau. Tyliai prisliūkinusi prie durų pradėjau įdėmiai klausytis.

-Kodėl jūs taip nemėgstate Loros?- švelniai pasiteiravo Zayn.

-Atsakymo į šį klausimą nėra.

-Jūs net nebandėte susibendrauti su ja. Lora yra nuostabi mergina, tikrai. Ir jums pačioms bus geriau jei sutarsite.

-Oj, Zayn, nejaugi tu įsimylėjai?- kikendama paklausė Safaa, o man širdies ritmas kaip mat padažnėjo. Sukandusi dantis laukiau vaikino atsakymo.

-Tiesiog pamėginkite pabendrauti. Dėl manęs,- Zayn atsiduso ir artėjo link kambario išėjimo.

Greit pasišalinau į savo kambarį. Kodėl jis neatsakė į klausimą? Man be galo knieti sužinoti kas sukasi jo galvoje kai mane išvysta? Kai paliečia? Ar išvis jis man ką nors jaučia? O gal tai tik žaidimas jausmais?

Nuvijusi šalin visus klausimus, palindau po kaldra. Neilgai trukus mano kambario durys prasivėrė ir pro jas įžingsniavo juodaplaukis. Pakėliau galvą į jį ir įsistebėjau jo rudas akis.

-Kodėl nemiegi?- sušnabždėjo.

-Nenoriu,- taip pat pašnabždomis atsakiau.

-Jeigu miegas neima, gal papasakosi man iš kur pažįsti mano tėvą?- atsiguldamas šalia manęs paklausė.

-Tai jis tau dar nepasakojo?

-Man patinka kai šitaip surauki nosytę,- sukikendamas palietė mano nosies galiuką,- Ne, visiškai nieko,- surimtėjęs tarė.

-Tai gana paini istorija... Yaser yra mano tetos vaikystės draugas. Kai buvau trylikos, gyvenau su teta, kuri sumąstė emigruoti. Manęs pasiimti kartu nenorėjo, nes pasak jos tai per daug rizikinga. 'Vykstu į visišką nežinią' visad sakydavo ji. Teta išvyko ir paliko mane tavo tėvo globai, kuris praėjus metams dingo ir niekad nepasirodė, lygiai taip pat kaip ir teta.

-Neteko girdėti apie jokią tėvo vaikystės draugę,- susimąstęs prabilo Zy.

-Tavo mama žinojo tai, vadinas jis neslėpė to,- šyptelėjau jam.

-Lora,- nejaukiai pasimuistė,- Norėčiau tavęs atsiprašyti už viską. Reikėjo man iškart tave paleisti sužinojus tavo amžių, nes būdama šalia manęs patyrei vien skausmą,- savo liūdnas akis nudelbė žemyn.

-Zayn,- suėmiau jo veidą delnais ir atsukau į save,- Nesigailiu nė vienos minutės praleistos su tavimi, džiaugiuosi tave pažinusi.

Vaikino veide atsirado neišdildoma šypsena, kuri privertė ir mane išsišiepti. Nespėjau pajusti, kai mūsų lūpos buvo sujungtos ir judėjo vienu ritmu. Mano pilve plasnojo tūkstančiai drugelių.

Atsitraukusi nuo Zayn, supratau, jog eilinį kartą susimoviau. Pasidaviau jam. Parodžiau, kad negaliu jam atsispirti.

-Nuo šiol aš visas tik tavo,- apkabindamas mane tarė.

-Tikiuosi,- suburbėjau ir apsikabinusi vaikiną, panirau į sapnų karalystę.

*Rytas

Į mano duris kažkas įkyriai barbeno. Pasukau galvą į kitą lovos pusę ir išvydau kietai miegantį juodaplaukį. Kai jis miega, atrodo toks pažeidžiamas ir bejėgis. Užsisvajojau ir visai pamiršau, kad kažkas stovi už durų. Barbenimas padažnėjo, neapsikentusi pakilau iš lovos ir meldžiausi, kad ten nebūtų Trisha ar Yaser. Ką turėčiau sakyti kai jie pamatytų Zayn miegantį mano lovoje? Laikydama sukryžiuotus pirštus atvėriau duris. Už jų stovėjo Safaa. Keista.

Por siempre tuyo // Zayn MalikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora