3
,,Idemo niz zečiju rupu", oglasili smo se svo troje istovremeno dok smo se kuckali čašicama punim tekile, a ako još koji put kažemo ovo meni će se zaista početi priviđati beli zečeve i mogla bi ih zaista pratiti u zemlju čuda pravo na ispumpavanje želudca. Nisam o tome stigla ni da promislim hladna tečnost je klizila nis moje grlo, a Jasmina je gurala limun u moju ruku. Svo troje smo pravili grimase kada smo zagrizli limun, protresli smo glavama i nastavili gde smo stali, Jasmina je jednom zavrtela prstom iznad svoje glave, videla sam da joj konobarica namiguje i klima glavom sa razumevanjem. Princeza Jasmina i Petar Pan će biti moj kraj.
,,Šta bi sa onime, umoran sam, ne izlazi mi se, spava mi se...?", odjednom su se dva momka pojavila između mene i Jasmine i piljila u Petra koji se kezio iako je slegnuo ramenima nonšalantno. Stajao je nasuprot riđokosog momka lepih zlatnih očiju i smeđokosog momka tamnih plavih očiju koji je stajao kraj Jasmine, on je zapravo i postavio pitanje Petru koji me je sada dodirivao desnom rukom jer me je njegovo društvo nateralo da se pomerim do njega. Desna ruka mi se naježila iste sekunde.
,,Da li biste vi mogli odbiti princezu Jasminu od Arabije i Alisu iz zemlje čuda?", odgovorio je Petar kao da je to sasvim normalna stvar za reći nekome, ali njegovo društo je izgleda naviklo na ovakve stvari jer su nam se obojica poklonili blago pre nego što su se sva trojica zakikotali zabavljeno.
,,Ne bi ih odbio svakako", namignuo nam je isti momak koji je i postavio pitanje, ali ja nisam reagovala uopšte na njegove reči iako je dečko bio prelep, isto tako je bio veoma svestan toga.
,,Devojke upoznajte izgubljene dečake Stefan...", Petar je ispružio ruku ka riđokosom dečku koji se nasmešio stidljivo, a Jasmina i ja smo mu uzvratile istim pre nego što je Petar ispružio ruku prema nadmenom momku plavih očiju.
,, ... i Dario koji vam je bio komšija protekle nedelje."
Jasmina se zakikotala verovatno je pomislila na isto što i ja jer smo se odmerile na momenat i nasmejale se obe pre nego što smo istovremeno rekle da nam je drago što smo ih upoznale, a Dario i Stefan su nas odmeravali zbunjeno.
,,Nisam znao da imaš tako lepe komšinice, mogli smo popiti kafu...", prokomentarisao je Dario i primakao se Jasmini, a ja sam osetila da se Petrova ramena tresu od kikota. Ja sam pokušavala da se umirim jer sam želela da vidim momenat kada će mu obrisati taj sladunjavi osmeh sa lica.
,,Žao mi je dušo, ali od svih izgubljenih dečaka mene jedino Vendi zanima", namignula mu je Jasmina, a Petar i ja smo prasnuli u smeh dok smo posmatrali kako Dario pokušava da prihvati ono što mu je Jasmina rekla. Smeh je prekinula konobarica koja nam je odmah donela pet tekila, devojka je dobro radila svoj posao.
,,Hvala ti Vendi", Petar se zahvaljivao konobarici koja se zakikotala dok su nam njih dvoje dodavali čašice. Konobarica je odmah nestala kako bi se vratila svom poslu, a mi nismo gubili vreme odmah smo se kucnuli čašicama.
,,Za Vendi", uskliknula je Jasmina, a mi smo ponovili bez trunke premišljanja, čak su se i Stefan i Dario priključili uz osmeh.
Kako je tekila skliznula niz moje grlo znala sam da sam došla do moje granice, uhvatila sam se levom rukom za Petrovu desnu ruku refleksno tražeći bilo kakav oslonac, a desnom sam spustila čašu na sto i borila se protiv poriva da odmahnem glavom.
,,Da li si dobro?", čula sam jasno Jasminin glas u momentu kada sam se stresla.
,,Gde je toalet?", pitala sam je jer mi je trebalo hladne vode za vratom odmah.
,,Prati belog zeca", odgovor je stigao u vidu glasnog šapta na moje uho i pre nego što sam stigla i da se nasmejem tome, Petar me je vukao kroz masu tela.Bilo mi je bolje istog momenta kada je hladna voda kliznula sa mog vrata niz moje grudi. Stajala sam oslonjena sa obe ruke na umivaonik i prosto pokušavala da se opustim spuštene glave. Nisam sigurna koliko dugo sam tako stajala, ali sam podigla glavu kada sam čula kucanje sa druge strane vrata. Nisam bila sama u toaletu, samo zato nije ušao sa mnom unutra.
,,Da li si dobro?", čula sam isti onaj ton koji sam čula ono veče kada je čuvao Jasminu.
,,Da. Brzo ću", odgovorila sam iznenađena time što sam zaista zvučala dobro. Nije mi čak ni promaklo to da je neko uzdahnuo iznenađeno kraj mene, a moje lice se samo okrenulo na tu stranu i sve se nekako desilo odjednom. Čula sam psovku kako izlazi iz mojih usta, gledala sam uspaničeno lice kako odmahuje glavom i udaljava se od mene, čula sam i sva izvinjenja koja su prešla preku punih usta namazanih crvenim ružom, ali mene niko nije mogao zaustaviti sada. Dograbila sam smeđu kosu ne razmišljajući o tome i povukla je ka sebi dok sam slobodnom rukom zamahnula ka licu koje kao da još uvek nije moglo da prihvati šta se dešava, ali kada je moj dlan pljesnuo o njen obraz delovala je kao da se probudila. Već sledeće sekunde nešto je eksplodiralo ispod mog desnog uha i na momenat sam imala osećaj da ću se onesvestiti, ali sam istovremeno zamahnula nogom i osetila ostar bol kada se moj članak sudario sa cevanicom. Moje lice se okrenulo ka plafonu kada me je dograbila za kosu, ali to me nije zaustavilo da pokušavam da joj izgrebem lice.
,,Sranje...", čula sam jasno psovku, jasnije od zvuka bola koji se oteo iz mog grla. Sledećeg momenta bila sam slobodna i imala sam jasan pogled na Aleks koja mi nikada nije delovala sitnija nego sada dok se otimala pokušavajući da se oslobodi iz Petrovog stiska, a ja sam to videla kao savršenu priliku i udarila je jednom pesnicom u nos. Petar je iste sekunde pustio Aleks i podigao ruke defanzivno, a Aleks je iste sekunde nasrnula na mene, ali ovaj put sam znala da neće pobediti zato sam ja grabila ka njoj. Uspela sam da je udarim jednom u pleksus, videla sam da se previja u struku kada sam naletela ne nešto što me je ponelo u jednom potezu dalje od Aleks.
,,Dosta je bilo Alisa", čula sam da govori čvrsto stisnute vilice i postala svesna toga da me Petar nosi u jednoj ruci. Aleks se borila za dah dok sam ja još uvek grabila rukama i nogama ka njoj, ali Petar se nije zaustavljao. Nije me pustio ni kada me je izneo iz kluba, nije se zaustavio ni kada je prešao put ka parku, nije se zaustavio sve dok nije došao do prve klupa i spustio me na nju. Čučala sam na klupi samo pola sekunde pre nego što sam se ispravila i nadvila nad njime besno.
,,Nisi se trebao mešati. Ovo nema nikakve veze sa tobom!", siktala sam besno na njega, ali nije delovalo kao da ga je uopšte doticalo to što vičem na njega. Stajao je sasvim smireno i odmeravao me visoko podignute glave, ruku prekrštenih ispod grudi.
,,Nećeš upropastiti sebi život zbog budale, shvatila je tvoju poruku, imaće podsetnik barem mesec dana na svom licu", odgovorio je kroz stisnutu vilicu i tek tada sam shvatila da nije zapravo smiren koliko je delovao da jeste.
,,Ona je moju sestru prebila, ona je moju sestru maltretirala, ona zaslužuje sve što sam uradila i još hiljadu puta gore...", negde na pola moje male tirade sam shvatila da plačem, negde na pola moje tirade sam prestala da vičem, negde pred kraj sam se spustila na klupu i obgrlila svoja kolena. Petar se spustio na klupu kraj mene i prelazio rukom preko mojih leđa, ništa u mom životu mi nije prijalo kao njegov dodir sada.
,,Ne bi dobila ništa time što bi se spustila na njen nivo. Kako bi se Jasmina osećala da vidi da si se pretvorila u takvu osobu?", prošaputao je tiho, a ja sam se na momenat ukočila pre nego što sam se stresla i odmahnula glavom. Sada je došao nalet pravih jecaja jer nisam razmišljala, naravno da nisam, želela sam da Aleks plati za ono što je uradila, ali Petar jeste bio u pravu, ovo nije bilo rešenje.
,,Hej... U redu je. Nisi ništa strašno uradila", prošaputao je, a ja sam se bez razmišljanja naslonila na njega i nastavila sa ovom seansom samo sažaljevanja.
,,Možda Jasmina ne mora zanti sve detalje, ja sam lično još uvek u šoku. Ne mogu da verujem da imaš to u sebi, još gore od toga Jasmina je bila u pravu."
Na ove reči sam podigla pogled zbunjeno jer nisam sasvim razumela na šta tačno misli.
,,Pratila si belog zeca i pala niz zečiju rupu. Možda ne mogu reći da odobravam nasilje, ali mogu reći da sa tobom nikako nije dosadno."
Nisam ni razmislila o tome da li su moji postupci ispravni, sam je rekao, pala sam niz zečiju rupu, a u zemlji čuda se ne vredi oslanjati na zdrav razum zato sam podigla pogled i pre nego što on stigne bilo šta da kaže ili uradi ja sam ga poljubila.
ESTÁS LEYENDO
Čajanka ✔️
RomancePoziv koji je budi u sred noći je dovodi nazad u grad iz kojeg je pobegla. Došla je da bude uz njenu sestru koja prolazi kroz težak period, ali će se ispostaviti da je poseta bila potrebnija njoj....