Jungkook anlatımı
1 hafta sonra
Tam bir hafta bir haftadır ne yemek yiyorum ne dışarı çıkıyorum ne su içiyorum nede uyuyorum.
Aslında ben yaşamıyordum o gün eve geldiğimde bütün eşyaları gitmişti ev hala cam kırıkları ike dolu ellerim sarılı değil.
Okula gitmiyorum onun iyi olup olmadığını hyunglarimdan öğreniyordum.Kimse ile konuşmuyormuş ve hiç gulmuyormus.
Kaç kere aradım mesaj attım hiç birine geri dönmedi ben çok büyük bir hata yaptım bunuda canım ile ödedim.
Üstümde sadece siyah bir eşofman vardı ellerimin üstü hep kandı eve kimseyi almıyordum.
Onsuz uyuyamiyorum onsuz yaşıyamıyorum olnuyor hiç bir şeyin tadı çıkmıyor.Ben onsuz bir ölüyum.
Lisa anlatımı
1 haftadır hergün ağlıyorum onu özledim ne yemek yedim ne uyudum hiç bir şey yapmadım okula 1 haftadır gelmiyordu kendine zarar vermiş olabilme düşüncesi beni çıldırtıyordu.
Onu özledim ama gururumu yenip gidemiyordum.Kimse ile konuşmuyordum gülmüyordum.
O gelene kadar böyle yapıcam.Şuan unnilerim evde yok alışverişe gittiler benim gelemiyeceğimi bildikleri için beni rahatız etmediler.
Rosiemm :Kuzum biz bugün yokuz çocuklar bizde kalın diyor saat geç oldu diye sana sorun olurmu ?
Lisa :Hayır
Telefonumu kapattım ve dolabıma yöneldim.Üstümü değiştirdim.
Telefonumu aldım ve koşarak dışarı çıktım yağmur hafif hafif yağıyordu!
Koşuyordum geleceğim yere vardığımda hemen kapıyı çaldım.
Çok bekledim tekrar bastım yine bekledim.En sonunda kapı açıldı.
Gözleri kızarık üstü çıplak dağılmış bir tavşan.
Beni gördü ve gözünden bir yaş aktı.Hızlıca ona yaklaştım ve sıkı bir şekilde sarıldım oda ellerini belime sardı kokusunu içime çektim.
Onu çok özlemistim.İkimizde ağlıyorduk beni içeri çekti ve kapıyı kapattı ve bana yine sarıldı.
Jungkook: Özür dilerim ben seni ve senin sevgini haketemiyorum.Özür dilerim lisa beni affet ne olur artık ağlamak değil sana sarılmak istiyorum ne olur affet beni.
Ona baktım ve yaklaşıp dudaklarımizi birleştirdim ikimizde özlem ve sertlik ile öpüyorduk bir birimizi.
Onun her şeyini çok ozlemistim.Dudaklarımizi ayırdı ve bana baktı beni kucağına aldı ve odamıza çıkmaya başladık.
Ne yapıcağımızi biliyordum bir kez daha yapmıştık ama yinede ilki gibi heyecanlıydım.
Kapıyı açtı ve içeri girdik beni yere bıraktı ve ellerini belime koydu bir eli ile kapıyı kilitledi.
Bana baktı ve hızla dudaklarıma kapandı.Özlem ve tutku ile öperken beni yavaş bir şekilde yatağa gitmeye başladık onu hem öpüyordum hemde kaslarını okşuyordum.
O dudaklarima inlerken sırtıma deyen yumuşak his ile irktim.Jungkook üstüme çıktı ve ağırlığını vermeden bana bakmaya başladı gözünden akan yaş benim dudağıma düştü.
O yaşı gelip emmeye başladı elleri ile bacaklarımı okşuyordu ve sıkıyordu.Ben inlerken o ellerini belime götürdü ve biraz yukarı çıktı ve kopcam ile oynamaya başladı.
Dikleşti ve tişörtümü çıkarttı sonrada altımı ellerini sürterek indirdi.
Beni kucağına oturttu bu demek ki sıra bende hehe.
Boynuna yöneldim ve orayı ıssırdım o acı ile inlerken ben sırıtıp emmeye ve öpmeye başladım.
O inlerkenbona sürtünmeye başladım Jungkookun inlemeleri artarken beni kendine bastırdı.
Ben acı ile yüzümü buruşturdum.Beni altına aldı vr boynumu onu ıssırdıgim gibi ıssırdı ben inlerken bu seferde o sırıttı.
Boynum ile işini bitirdi ve hemen kopcami açtı ve sütyenimi yere attı ve bir göğsümü sıkarken diyerinin ucunu ıssırdı.
Canım yandığı için inliyordum.
Göğsümü morartti ve orayıda bıraktı ve aşağıya göbeğime doğru dili ile yol çizdi çizdiği yolu ıslak öpücüleri ile ödüllendirdi.
İç çamaşırımi tuttu ve yırttı ben ona utançtan bakamiyordum.O kadınlığıma sert ve ıslak öpücükler kondururken benim vücudum titriyordu.
Jungkook dili ile kadınlığımı keşfederken kalçalarımı okşuyordu.
Ben çok kötü inliyordum oda inliyordu.Onu yukarı çektim ve pantolonunu çıkarttım ve üstüne oturdum ve aletine dokundum.
Jungkook: Ahhh lisa
Elim ile hızlandıkça Jungkook bağırıp kafasını geriye atiyordu.
Aletini şeyime deydirmem ile Jungkook beni altına aldı ve çamaşırıni çıkarttı ve kökleme içeri daldı ben çığlık atıp inlerken Jungkook gel git yapıyordu.
Sakinleştirmek için beni öpüyor ve bazı sözcükler söylüyordu.
Acı zevke dönüşumce odada ikimizin zevkten inleme sesleri duyuluyordu.
İçimdeki sıcaklık ile Jungkook içimden çıktı ve kadınlığıma milyarlarca öpücük kondurup özür diledi.
Yanıma yattı ve beni kendine çekti ikimizde yorgunluktan uyuya kaldık onu affettim çünkü ona aşıktım onu seviyorum.
Nasıl smut?
Bugün imkansiza yarım saatte smut bölümü gelicek hehe doyamadim evet varmı? Hdjdjdnd
Bu bölüm bütün bekleyenlere gelsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game love/liskook 2019 Wattys
FantasyOkuyun görün spoi yok diyer liskook kitabımı okuyun.