Emre, bugünkü mutluluğunu asla unutmamıştı. Sonunda eve vardı. Anahtarı tam deliğe sokarken, Emreeee diye bi ses duydu. Arkasını döndü. Ve ne görsün eski sevgilisi (liseden) Ayşe. Emre hemen onu umursamadan anahtarı sokmaya çalışıyordu. Fakat panikten anahtarı yere düşürdü. Ayşe'nin sesi daha da yakınlaşmıştı. Emre ne yapacağını bilemedi. O kadar şeye rağmen hangi yüzle buraya gelmişti. Hala şoktaydı Emre. Ayşe Emre'nin yanına geldi. Ve Emre'ye dedi ki "Ben sana zarar vermek istemedim. Seni canımdan çok sevdim. Senin için her şeye göz yumarım." dedi. Emre hiç tepki vermedi. Ve Ayşe gidene kadar da konuşmayacağı belliydi.
Ayşe: Emre nolursun beni affet. Biliyorum sana küçük bi kötülük yaptım. Ama bi sebebi vardı. Ben seni seviyorum. Peki beni affettin mi?
Emre: ...
Ayşe: Emre neden susuyorsun?
Emre: Ayşe yeter artık senden tiksiniyorum senden nefret ediyorum. O masallardaki kötü kraliçeden farkın yok. Aklım almıyor ya beni sevdiğini söyleyip ertesi gün başkasıyla sözleniyorsun. Sonra da yanıma gelip, sözlünle beraber bana bağırıp çağırıp gidiyorsunuz madem başkasıyla sozlencen neden ondan önceki gün bana beni sevdiğini söylüyorsun. Bana bunu nasıl yaparsın!!!!
Ayşe: Her şey senin bildiğin gibi değil!
Emre: Sana diyecek en ufak bi sözüm dahi yok. Derhal git burdan. Senin yüzünden hapis yatamam ben!
Ayşe: yarın tekrar gelicem ve sana her şeyi anlaticam. Şu anda vaktim olmadığı için anlatamicam.
Emre: yeter artık git. Sesini dahi duymak istemiyorum.
Ayşe: peki yarin görüşürüz.
Emre: !
Emre, Ayşe gittikten sonra aynanın karşısına geçti. Ve şöyle bi kendine baktı. Ve kendi kendine " Ben bu kötülüğü hak etçek ne yaptım." dedi.
Emre, kendine geldikten sonra yine sallanan sandalyesine oturdu. Ve uzun uzun düşündü. Fakat Ayşe'nin neden böyle bi şey yaptığına bi sebep bulamadı. Daha sonra Emre yatağına yattı ve sadece yarını düşündü.
............ERTESİ GÜN............
Emre, Sude'nin dediği gibi sabah erkenden kalkıp, cebindeki 10 TL yle peynir ve ekmek alıp yedi. Sonra hemen aceleyle kitapçıya gitti. Ama kitapçı açık değildi. Emre de herhalde erken geldim diye düşündü. 1-2 saat oldu. Hala Sude'den bi iz yoktu. Emre, korkmaya başlamıştı. Ya Sude'ye bi şey olduysa diye düşünüp duruyordu. Emre artık gelmeyeceğini anlayınca eve gitmeye karar verdi. Tam ayağa kalktı ki Emreee diye bi ses duydu. Bu ses tanıdık gelmişti. Ayşe'nin sesi değildi. Bu önceden duyduğum bi sesti. Arkamı döndüm ve gördüğüm şeyle adeta donakalmıştı.
.............................................................
Merhaba ^^
Sizce Emre kimi görünce donakaldi sizce o kimdi??
Tahminlerinizi alayım.
Oylama yapmayı unutmayın!
Yarın cevabını görebilirsinizzz