Dolazak u New York

75 1 0
                                    

-Vauuu!!! Konačno sam ovdje!- Uzviknula sam kad smo se zaustavili ispred velike staromodne zgrade. Naime ta zgrada nije bila bilo kakva zgrada već moja buduća škola.

/Ja sam Christina White. A ovo je priča o tome kako sam spoznala pravu sebe./  Ovo sam ja:

-Hajde sada Chris što čekaš znam da ti je ovo san još od kad si bila beba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hajde sada Chris što čekaš znam da ti je ovo san još od kad si bila beba.-  Rekla je mama kad je vidjela moj zamišljeni pogled.

-No dobro sad mama nemoj pretjerivati.- Zacrvenila sam se.

-Hahaha bez brige sve znam.- Namignula mi je dok je otvarala vrata auta.

I tako je sve započelo mama i ja smo odnijele moje torbe u sobu u kojoj bih morala ostati do kraja semestra. Naime ova škola je bila po dosta udaljena od mog rodnog grada pa sam bila prisiljena provesti ovaj semestar u školskom domu koji se nalazio u blizini škole. Mama je još neko vrijeme bila tamo sa mnom jer je morala srediti još neke stvari s ravnateljicom.

/O i da vjerojatno nisam napomenula, ali ovo nije bila bilo kakva škola ovo je bila škola u kojoj su učenici… pa dobro istina imali smo normalnu nastavu(kao i u svakoj drugoj školi), no ipak je nešto bilo drukčije. Ovo je također bila škola u kojoj se učio balet. Sigurno se pitate kako, no za to objašnjenje ćemo još imati vremena./

-Chris ljepotice moja. Nadam se da će ti se snovi koje si si zacrtala ostvariti i da nećeš zaboraviti na nas.- Ovo zadnje je rekla malo oštrijim glasom te me poljubila u obraz.

-Ne moraš se brinuti mama javit ću vam se kad god stignem. Dajem ti svoje obećanje.-

Zagrlila sam mamu što sam jače mogla, no na kraju je došlo vrijeme da ju pustim. Gledala sam kako ulazi u taj crveni BMW. Bila sam na rubu suza kad sam ju gledala kako odlazi… Bila je sve dalje i dalje, dok joj se od jednom trag nije u potpunosti izgubio.

Ballet SecretWhere stories live. Discover now