***
"Salonda toplanın.Geliyorum."
Park Jimin'in konuşması bittiğinde az ilerideki soyunma odası olan kapıdan içeri girmiş diğer öğrencilerde dediği gibi salona geçmişlerdi.
Bu sırada yanıma bir arkadaşım gelmiş küçük bir hal hatır sorma faslından sonra tekvando kıyafetlerini giyip büyük salona geçmiştik.
Telefonla irtibatta olsak bile uzun zamandır kursa gelmediğim için görüşmüyorduk.
Öğrencilerin kurduğu halkanın arkasına otururken hala daha düşünüyordum. Neden dün sabah evimden yaralı bir sekilde çıkan adam bir gün sonra benim tekvando hocam olmak zorundaydı?
Hemde bu küstah ha?
İlk önce kendi biraz insanlık dersi almalıydı.Çünkü kesinlikle insana benzemiyordu.
İkinci olarak belki tekvando hocası olabilirdi.
Ben kaşlarımı çatmış Jimin hakkında düşünürken içeri girmişti.
Küstah hocamız halkanın içine girip öğrencileri üstten bir süzdükten sonra uzun bir süre halkanın dışında olan ben ve arkadaşım Ah Ro'da takılı kalmıştı.
Sorunun ne olduğunu anladığım halde yerimden kalkmamıştım.
Cidden Onu sinir etmek istiyordum.
"Burnunun dikine gitmek" insanlara karşı çok kullanabildiğim bir terim olmasada şuan dikine gitmek istiyordum.
"Siz.Orda durmaya devam edicekmisiniz?"
Jimin'in bize bakıp konuşmasıya bende sorumsuz bir ifadeyle cevap yetiştiriyordum.
"Bir sorunmu var?"
Jimin soruma karşılık sırıtırken ağzından dışarı sesli bir nefes vermişti.
Bu sırada Ah Ro'da beni yerimden kaldırmaya çalışıyordu.
Yerimden zorla kaldırılırken Jimin'e öldürücü bakışlar atıyordum.
Kolumu Ah Ro'dan kurtarınca bakışlarımdan Oda nasibini almıştı.
"Dururmusun Ah Ro?Kendim kalkabilirim."
Kolumdaki baskı çekilirken halkadaki açılan yere girip oturmuştum.Tabi Ah Ro'da hemen yanıma.
Biz yerimize oturunca Jimin'de yüzündeki rahatsız ifadeyle diğer öğrencilere dönmüştü.
Şuan tam bir mala benzediğimi kabul edebilirdim.
Ama gözüme batıyordu işte.
Bende onun gözüne batsam fena olmazdı.
Gıcık şey!
Oysaki bir minnet gösterip teşekkür etseydin aramız hiç böyle olmayacaktı.
Erkekler işte.Ne bekleyebilirsinki?
***
"Karşınızdaki kişiye nasıl karşılık vereceğinizi bilmeniz gerekiyor. Onun hareketlendiği sırada zayıf anını bulup boğazına yapışmalısınız!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küstah~Pjm (Askıda)
Fiksi PenggemarEngeller ne olursa olsun ne kadar büyük olursa olsun iki kalp bir araya gelecekse dünya ya savaş açsalar ayıramazlar. Ancak eğer o iki kalp birbirine ait değilse ne olursa olsun yine yan yana bile gelemezler . Ve bu sayfalar dolusu yazılar o ne olu...