Güzel siyahlar

25 2 0
                                    

İçerisi oldukça karanlık ve sesli.Tabure de öne doğru eğilmiş yaptığım bu aptal eylemin sonuçlanması için işaret bekliyorum.Vokal yeni şarkıya geçince yanımda ki hareketlilik eş zamanda boy gösteriyor.Siyah bir takım ve gümüş renk bir kravat. Böyle insanların da mı derdi varmış diyerek önüme dönüyorum. O içtiği sigarayı bile saymayı unuturken ben sürekli kaçamak bakışlar atıyorum.

Mesela sol eli ile içiyor. Arada dişlerine diliyle vurup bekliyor. Sağ eli sol omzuna masaj yapıyor ve bazen de içerlenip tuhaf sesler çıkarıyor. Şey gibi mırıltı.

Sonra bana dönüyor ve gülümsüyor. Şaşırıyorum.
"Güzel siyahlar ." diyor.
"Huh?"
"Gözlerin güzelmiş beni baya sevdiler."
diyor.
Gülümseyip önüme dönüyorum. Oda dengesiz yürüyüşü ile barın küçük balkonuna çıkıyor. Gözlerim onu takip ederken ayaklarım eşlik ediyor. Ellerini demirlere yaslamış gökyüzünü izliyor.
Yanına geldiğimi fark ediyor ve küçük balkonda zaten birbirimize yakınken biraz daha yaklaşıyor.
"Yoongi"
"Ne"
"Adım Min Yoongi ve sende?"
"Jeon Jungkook" diyorum gözlerine bakarken.
"Odaya çıkmak  istermisin Jeon"
Diyor.
Şaşırıyorum ve o bu şaşırmalarımın tatlı olduğunu söylüyor.
"İzin ver bu güzel siyahlara bir kaç hediye armağan edeyim." diyor elimi tutup beni götürürken.

Ben aptal Jeon, bu gece 21 yaşımın artık hakkını vermek için geldiğim bu barda sadece sarhoş olup birileriyle vakit geçirmek isterken  gümüş renkli kravatlıya bel bağladım.

Selam brokoli ailesine katılacaklar hikayenin başlangıcı için bir giriş yaptım
Oldukça eğlenceli şeyler olucak merak etmeyin.

Görüşmek üzere.

IDYLLICHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin