~
În dimineața următoare, Dya a fost trezită de limba lui Yeontan care o tot lingea pe față. A clipit de câteva ori, ridicându-se cu greu de pe podeaua tare și rece pe care adormise seara trecută. A analizat cu atenție camera, amintindu-și de ce s-a întâmplat ieri. Și-a frecat tâmplele, mai apoi ridicându-se în picioare și pornind către baie. S-a privit în oglindă și a oftat. În ciuda că acum se afla în little space, putea conștientiza că ceva nu e bine. Se tot gândea de ce Yoongi o urăște și nu o poate iubii și pe ea. Nu era ea destul de frumoasă? Gândurile ei au fost oprite de ușa ce s-a deschis încet, pe ea făcându-și apariția blondul.
S-..Scuză-mă.Ai terminat? *a întrebat acesta nepăsător*
Cea mică doar a zâmbit văzându-l pe Yoongi așa somnoros, cu părul ciufulit și cu ochii între-deschiși. A uitat de absolut orice gând rău, sărindu-i mai apoi blondului în brațe. Acesta nu a avut timp să reacționeze căci picioarele fetei i-au încolăcit talia, lăsându-și încet capul pe umărului acestuia.
S-Dya! Ți-am zis că nu vreau să mai am grijă de tine! Încetează! *a spus acesta, încercând să o dezlipească pe Dya de pe el*
D-Nu! Yoongi o să aibă glijă de Dya! Dacă nu..Dya o să plângă!! *a exclamat aceasta, strângându-l și mai tare pe blond în brațe*
Acesta deja se enervase. A mârâit nervos, apoi a apucat-o pe Dya de umeri și a dat-o jos de pe el cu forța, aproape izbind-o de gresia rece. Aceasta doar l-a privit tristă și confuză pentru câteva secunde, până când el a spus.
S-ÎNCETEAZĂ IDIOATO! NU O SĂ AM GRIJĂ DE TINE NICI MORT! *s-a răstit acesta ea, fata doar privindu-l cu atenție în timp ce părăsea camera hotărât*
Yoongi se săturase și și-a spus în minte că dacă nu ia el măsuri, nu o va face nimeni. A pus mâna pe telefon și a căutat pe net cele mai bune bone. A dat peste o fată care i se părea destul de drăguță, era cu 2 ani mai mare decât Dya și se spunea că are experiență, acesta fiind un job part-time pentru ea. A fost destul pentru el. A sunat și a întrebat dacă fata poate începe chiar de azi, aceasta acceptând imediat cuma auzise că va fi plătită dublu.
-INFO BONĂ-
Nume-Hana
16 ani
Părul blond
Ochii verzi
Personalitate-Vorbăreață, prietenoasă, mică de înălțime ( aceeași înălțime ca Dya ), leneșă, timidă, vulcanică, îi place să se joace cu copiii și să citeascăBlondul a oftat fericit că în sfârșit și-a luat o problemă de pe cap și a decis să ia micul dejun în oraș cu o fată care era săptămână asta prin Seul, deci era o ocazie bună să se distreze și el puțin. S-a dus sus în cameră și s-a schimbat în niște blugi negrii și un tricou cu "Fuck you", apoi a ieșit din cameră și s-a îndreptat spre ieșire. Totuși, fix când să iasă pe ușă, o voce caldă și firavă l-a oprit. Dya cobora pe scări în fugă, auzind cum blondul își lua cheile.
D-Yoongi!! Unde pleci?? *a spus aceasta, apropindu-se de el*
S-Am o întâlnire cu o fată, de ce?
D-Nuuu! Nu pleca!! Dya nu vrea să stea singură!! Dya vrea să stea cu Yooni!! *s-a plâns aceasta, bătând din picioare*
S-ÎNCETEAZĂ! *a strigat acesta deranjat de zgomotul provocat de Dya, cea mică oprindu-se imediat*
După ce blondul s-a mai calmat puțin, a spus pe un ton nepăsător.
S-O să vină altcineva să aibă grijă de tine.
D-Nuuu!! Dya nu vrea pe altcineva! Dya îl vrea pe Yoongi!! *s-a plâns din nou cea mică, prinzându-l pe Yoongi de picior*