The phone will change your life.

428 28 0
                                    

''Telefonlar hayat değiştirebilir.''  (*Multimedia ile !*)

''Harry,Harry!Bak şu telefona.''

Angel'ın sesiyle zar zor uyanabilmiştim.Doğruldum ve telefona uzandım.

''Harry,nasılsın?''

''Oh,Simon.Aynı,teşekkür ederim.Sen?''

''İyiyim.Çocuklarla Zayn'in evindeyiz ve seni bekliyoruz.''

''Sorun mu var?''

''Hayır,konuşmamaız gerek.Hepinizin yüzünü güldürebileceğine inandığım bir şey.''

''Bundan emin misin?''

'' Harry.Sadece buraya gel..Herkes burada.''

''Tamam,bekleyin.''

Yavaşca ayağıya kalktım ve yüzümü yıkamaya gittim.İçeriye tekrar girdim ve üzerimi giyinirken Angel'a konuştum.

''Ne yapacağınızı söylemedi de ne demek?''

''Ne yapacağınızı söylemedi demek Angel.''

Yatakta oturup pantolonumu giyiyordum ona bakmak için arkamı döndüm.

''Burada oturup Simon ne yapacağımızı söylemedi diye seninle kavga mı edeceğiz yani?''

Evet diye fısıldadı ve arkasını dönüp uyumaya devam etti.

Omuz silktim ve aşağıya inip arabayı hazırlamalarını söyledim.O sırada mufağa girip kendime elma alabildim.

Arabayı sürmek istemiyordum,Zayn'in evine gideceğiz demem yeterliydi.Öyle oldu da.

Zayn'in evine yaklaştıkça çığlık sesleri artıyordu,kendi evimden çıkmayalı belki bir ay olmuştu.Zayn'in kapısının  önündeki hayranları görünce hala yaşadığımı farketmiştim.Hala birileri için yaşıyordum ve belki birileri hala benim için yaşıyordu.

lFinish or Play?| (TAMAMLANDI/DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin