7 YIL SONRASI ;
Ilgaz'dan...
"Anneee söyle şu mikrofon yutmuşa ,karga sesiyle daha fazla şarkı söylemesin !"
Yanımda duran Ayaz ise beni hiiç takmadan mutfağa girdi.
"Kız saçaklı! karışma benim oğluşuma " Ne bu böyle ya oğluşum oğluşum diyip duruyo tipsiz Ayaz 'a babam da uyanmadı ki azıcık ispiyonculuk yapayım.
"Anne..."
annem kahvaltı için doğradığı salatalıklardan kafasını kaldırıp bana baktı
"Efendim saçaklı mercimeğim?"
"Benim öküzüm ne zaman kalkıcak?"
sinirle kaşlarını çattı
"Yıldız valla baban duymasın sen diyince sinirleniyor sonra çenesi durmuyo , hem o benim öküzüm " elimi havada salladım "Yav he he "
"Bana bak saçaklı koş yukarı ödevlerini yap hem sınıf atlıyor hem de ödev yapmıyor "
saçlarımı geriye attım sinirle,"Senin mikrofon yutmuş oğlun da sınıf atladı ama o da ödevlerini yapmıyor !"
Evet sırf Kuzey ile aynı sınıfta olabilmek için beraber birsürü ders çalıştık normal de şu anda 1. sınıfta olmalıydım ama 2.sınıftayım kuzey de 3. sınıfta olmalıydı sırf benim için 1 sene geç başladı canım kankam ya .Sonuç olarak aynı sınıftayız ikimiz de, he tabi birde özenti ikizim . Sırf benden geri kalmamak için ne yaptı etti o da sınıf atladı özenti ne olacak.
"Yalan söylemesene Ilgaz , ödevlerimi cumadan yaptım bi kere ben "
aman inek ancak ödev yapsın ben zaten 3 aydır eşek gibi çalışıyorum sınıf atlayabilmek için . Aslın da sınıf atlayabilmek için Kuzey den yardım isteyen bendim çünkü onların sınıfın da ki Mert'i çok seviyorum . bence çok tatlı bir çocuk tabi benim inek ikizim sırf kıskançlığından bizim sınıfa gelmeseydi herşey daha güzel olabilirdi. Merdivenleri bir bir çıkıp annem ve babamın yatak odasının önün de durdum . kapıyı yavaşça açıp babamın yatağının önün de durdum yorganı havaya kaldırmam ile babamın beni kucağına alıp gıdıklaması bir oldu
"Ama olmazki böyle ya ben seni gıdıklayarak uyandıracaktım sen beni gıdıkladın "dedim mızmızlanarak babam , ise her zaman ki 31 diş sırıtmasından yolladı bana evet bir dişini küçükken çektirmiş."Öylemi Mercimek hanım ? İnsan hiç babasını gıdıklarmı " saçımı yana savurdum "İyi ama sen benim biricik öküzümsün" direk kaşları çatıldı öküzüm babamın "Kızım ben sana kaç kere dedim babaya öküz denilmez diye " ben de gül düm "Ne diyem Mahmutmu diyem .Hem benim ilk sözüm bile öküzüm olmuş ne yapabilirim" Babam beni kucağından indirdi "Kızım , biz seni önceden konuşmuyorsun diye psikologa götürüyorduk şimdi susman için götürücem neredeyse ,sana laf yetiştiremiyorum "
Büyük bir kahkaha atıp odadan koşturarak çıktım kapının önünden geçerken zilin sesini duydum "Kim o "
kapının arkasından Kuzeyin sesini duyunca hemen açtım kapıyı "Kankacım gelmiş " Emre amca hemen lafa girdi "Kız saçaklı ! kankanı gördün bizi unuttun " güldüm ve hemen sarıldım Emre amcaya Merve Teyzeme de aynı şekilde sarıldıktan sonra Kuzey'i kolundan tuttuğum gibi kolundan çekiştirerek odama çıktık ."Kuzey sana birşey söyleyeceğim ama kimseye söylemek yok tamammı " merakla yüzüme baktı "Ne oldu ki " gözümü kırptım "Gel odama geçelim söyleyeceğim sana " kafasıyla onayladı beni "Ben bizim sınıftaki Mert'i seviyorum " Kaşlarını çattı dudaklarını birbirine bastırdı bana çok sinirli gibi baktı sonra da hiçbişey demeden odadan çıkıp gitti ne yaptım sanki ben ona .
Kuzey bütün gün benimle bir kelime bile konuşmadı sadece Ayaz ile oynadı hatta Ayaz 'ın odasından gülüşme seslerini bile duydum .
Pazartesi günü Ayaz hasta olduğu için okula tek gittim. sınıfa girdiğim anda bütün sınıf kahkaha atmaya başladı ne olduğunu anlamak için etrafıma bakıyordum ki Karşımda en sinirlisin den bir adet Mert gördüm "Sen beni mi seviyorsun?" hadi ama bu nerden öğren di ki şimdi utançtan yanaklarım kızardığına emin oldum "Hayır kim söylediyse yalan söylemiş" elini ensesine attı "şey özürdilerim ama Kuzey bütün sınıfa aynı şeyi söylemiş bende gerçekten öyle bir şey var zannettim yavaşça kulağına eğildim "Kuzeyle küsmüştük ondan öyle demiştir" Başını aşağı yukarı sallayıp sırasına oturdu . Kuzey neden böyle birşey yaptı ki hani benim en iyi arkadaşım dı hem madem bütün sınıfa benim sırrımı söyledi neden şimdi ortalıkta görünmüyor. İlk dersimiz matematikti nefret ederim matematikten bütün gün Kuzeyin gelmesini bekledim ama hiç gelmedi sonradan öğrendim dedikoduyu yaydıktan sonra karnım ağrıyo deyip eve gitmiş ondan neden dünden beri bana böyle davranıyor hala anlamış değilim.Eve gittiğimde de bütün gün yatağımdan çıkmadım.Sadece yorganın altın da ağladım en iyi arkadışımı kaybetmek çok kötü birşeymiş.
Merhaba aşklarım ani oldu evet ama artık yazacak birşey kalmadı bende en iyisi zamanı azıcık ileri alayım da konu çıksın dedim .Hemdee artık biraz daha Ilgaz ile uğraşmayı düşünüyorum Ve size bomba haberim var bu kitabı final yaptıktan sonra Ilgaz için bir text yazıcam konusu anonim olucak yani haberiniz ola o kitabıma da beklerim sizi hadi eyv seviliyonuz .xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)
أدب نسائيBabam , evlen dedi diye evlenirsem kendi hayatımın gidişatı hakkında kendi kararlarımı nasıl alabilirimki? Merak ediyorsanız birkaç bölüm okuyabilirsiniz .Kız kendi hikayem diye demiyorum yaşamadığım şey kalmadı oku anlarsın.