řítili jsme se z kopečka tak 150 km v hodině a pod ním stály nějaký dva malý haraňti"kurva brzdi děti"zařval jsem a chytl se pevně sedačky...máma rychle dupla na brzdu a já malém vyletěl ven
"Myslíš, že tam budou zase ty holky bez podprsenky?" Prohodil blonďák vedle mě. Jen jsem Pokrčil rameny.
"Kdyby aspoň obrátili na záda... Vždyť leží jenom na břiše." Pronesl jsem s povzdechem.
Potřeboval jsem si zavázat boty, když v tom James zapištěl a utekl. Zvedl jsem zrak, a před nosem jsem měl značku auta. Srdce mi bušilo jako o závod. Málem mě srazilo. Mohl jsem umřít! Udělalo se mi hrozně zle a já spadl na zem, na čemž jsem přestal na chvíli vnímat.Rychle jsem vyběhl z auta k tomu klukovi...
T:"Pamebože ty jsi ho srazila"zařval jsem na mámu
A:"Nemaj tu co dělat"
T:"Kluku jsi v pohodě ??"poplacal jsem ho po malé tvářičceProbral jsem se a spatřil nad sebou blonďateho kluka.
"Ha! Konečně!" Vypiskl jsem radostně. To je ten kluk, kterého postrádám! Na toho se holky lepí 100%! Ale žije v Troforsu? Když tak si ho nastěhuju do barákuT:"Hej jsi v pohodě?? Jak se jmenuješ? Kolik ti je? Kde bydlíš??"vychrlil jsem na něj několik otázek najednou protože předešlá reakce mě celkem zarazila
A:"Martinusi pohni si musíme jet Adam čeká"
T:"Teď si málem srazila kluka a chceš od tuď vypadnout ?pomátla jsi se???"
A:"Však se hejbe a mluvý...je v pohodě.."
T:"Nepřipadá mi"
A:"Hmm fajn já tady nebudu...ty se o něj postarej jak chceš ale já jedu za Adamem....mám svoje plány...a ty se tam dostaň jak chceš"štěkla po mě,bouchla dveřmi a odjela"Iiii! Že mě naučíš balit holky?!" Vykřikl jsem radostně.
"Dobře, tak já se představím. Jsem Marcus, bude mi osum. Toť vše." Pyšně jsem se postavil a Úšklíbl se.
"Udělal jsem dojem?" Usmál jsem se.T:"Echh oč ti jde ??"zaraženě jsem se na nej se smíchem koukal...
"Ty musíš být frajer! Že mě naučíš balit holky?!" Vyhrkl jsem na něho
T:"To jsi trefil...největší frajer z Osla"zasmál jsem se a postavil se"ty chceš naučit balit holky jo? Nějak brzo ne? Kolik že ti to je? Sedm?"
"Bude mi osum! A ty jsi až z Osla?! No ty krávo!" Zhluboka jsem se nadechl a sledoval jeho mohutná ramena.
T:"Jo jsem z Osla"protočil jsem oči"A co jste si tady hrali prcci je to na selnici nebezpečné"
"Šli jsme na koupák s... Jamesem, ale ten utekl." Porozhlédl jsem se kolem.
"A ty jsi až z Osla?! No to mě poser! Myslíš, že se holkám líbí, když mluvím sprostě?" Podíval jsem se na něho po očku.T:"U mě možná ale u tebe by řekli max že jsi roztomilej"zasmál jsem se a prohrábl mu vlasy"kde bydlíš? Odvedl tě aby se ti ještě něco nestalo...pak si asi budu muset najít nějakej bus"
ČTEŠ
Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]
FanficPotichu jsem se k ní připlížil a chytil ji ze zadu. Hned se začala svijet, tak jsem ji přiložil dlaň k ústům. Máchala a všude kolem sebe kopala. Nahl jsem se blíže k jejímu uchu. "Neboj se zlatíčko... Zahrajeme si takovou menší hru." Usmál jsem se...