Štěstí
...
A teď myslím přesně takové to "adrenalinové" štěstí, nebo já bych ho tak aspoň nazvala, protože jiné slovo mě nenapadlo. No, prostě to štěstí v situacích, kdy máte malou šanci na úspěch a vy ji prostě vychytáte. To štěstí, které je skoro nemožné a Vám se ho přesto povede chytit. To štěstí, kdy jste třeba naprosto těsně vyhráli hru, nebo když jste opravdu o kousek utekli autonehodě. To štěstí v které ani nedoufáte a ono se objeví.
Tedy časo tento druh štěstí je spojován i s hazardem, stíracími losy a podobně. Někdo na to má opravdu z pekla štěstí a někdo má zase jen smůlu.
Já si osobně myslím, že takového štěstí nemám zas tak moc, ale spíše se opravdu snažím, když chci něco vyhrát.
Tedy jednou se mi stalo, že jsem vyhrála takovou cenu celkem náhodou. Jak se to stalo?
Byl den, kdy žáci obvykle chodí do školy, ale některé třídy jedné nejmenované školy měly štěstí a mohly učení vynechat. Jeli se totiž podívat na den otevřených dveří do jiné taktéž nejmenované školy. Mezi šťastné žáky patřila také naše již známá brunetka. Na tomto zabavném dni byla připravena pro návštěvníky soutěž. Soutěž spočívala v tom, že žáci museli navštívit některá z připravených stanovišť a splnit tam úkol. A pokud se jim to povedlo, tak dostali razítko na kartu, kterou dostali na začátku dne. Brunetce a jejím přátelům se to podařilo a tak dále jen vyplnili na kartu osobní údaje a povolání, které se jim líbilo nejvíce (každé stanoviště bylo směřováno pro nějaké povolání). A potom už jen vhodili vyplněné karty do boxu, z kterého se pak losovali výherci. No a ano, jak už víte, tak zmiňovaná brunetka vyhrála. Jenže bylo to takové štěstí v neštěstí, protože kvůli tomu, že soutěž udělalo jen pár žáků z brunetčiny třídy, tak se kvůli nízké pravděpodobnosti výhry rozhodlo, že se odejde před vyhlášením, aby třída stihla dřívější autobus. No a možná právě proto brunetka vyhrála. Aby si mohla vyčítat, že tam nezůstali, a aby mohla přemýšlet, jaké by to bylo, kdyby slyšela zavolat její jméno. Možná je to ale přece jenom dobře, už si představuji, jak by se brunetka na pódiu roztekla pýchou. A to nikdo přece nechce.
Je tu možnost, že tu výhru mi udělil osud naschvál, protože jsem odjela, ale já doufám a taky si myslím, že to byla moje dobrá karma. Viděla jsem totiž a ani trochu mi to nebylo příjemné, jak žáci jiných škol pouze přiběhli na dané stanoviště a vůbec neposlouchali to, co si tam pro ně studenti školy přichystali, ale chtěli hlavně co nejrychleji dostat razítko. Někteří také rovnou třeba přiběhli se správnou odpovědí na otázku a hned zase šli hledat další stanoviště. Přišlo mi to naprosto neslušné a nevhodné. My jsme se vždy snažili poslouchat studenty a jejich výklady k úkolům. To je vše co jsem k tomu chtěla říct.
...
Takže jak víte, štěstí je různé, já ale hlavně věřím v to, že karma je důležitá a žeto jak se chováme k ostatním je podstatné. Se štěstím je nebezpečné si zahrávat. A přesto, že i mě vždy nadchne ten adrenalin a napětí chvíle, kdy opravdu potřebuji štěstí, tak si nemyslím, že losy, hazardní hry, automaty a podobné věci co lidi nutí špatně zacházet se štěstím jsou potřeba k životu.
...
,,Važme si toho, co máme a nechme to, co máme mít, ať k nám příjde samo."
...
,,Karma Vám to oplatí. Ať v dobrém či zlém."
...
Děkuji Vám za přečtení.
Vaše Felis
💛
ČTEŠ
Rádoby dokonalá
DiversosYou were born to be real, not to be perfect...Tento citát docela vystihuje to, čemu se chci věnovat v této knize. Místo toho, abych vám ukazovala, že jsem dokonalá, ikdyž nejsem, Vám zde chci ukázat své pravé já. - - - Přeji pěkné čtení, Felis.