Sabahın ilk ışıklarıyla doğruldum. Baygın gibi bi halim vardı neden bilmiyorum. Tam gözlerimi açtım güneş gözümü aldığı anda kapadım tanrım bu hayat benden ne istiyo. Saate baktım 12:30 okulun ilk günü bu arada üniversiteye gidiyorum yanlış anlamayın. Geç kalmamak için hemen pijamaları çıkartıp banyoya girdim küvete çikolata jelini döktüm köpürünce içine girerek rahatladım huzurrr işte budur. Ne yazıkki banyodan çıkmak zorundayım yoksa geç kalcam. Hemen üstümü kurutup saçlarımı şekil verdim altıma buz mavisi şortumu üstünede askılı "swagyy" yazan tişörtümü geçirdim. Aynanın karşısına geçip parlatıcımı sürdüm. Çantamı ve konversimide aldıktan sonra aşağı indim mutfaktan enfes kokular geliyordu krep kokusunu takip ederek Demi'nin yanağına bir öpücük kondurdum. "Günaydın dems" "günaydın sel" " Ooo hadi çabuk olalım ilk günden geç kalmak istemeyiz heralde" "tmm ben hazırım zaten" aslında demi farklı okula gidiyordu ama saatlerimiz aynıydı kahvaltımızı bitirip evden çıktık. Üniversite buraya yakındı ama ben yürümek istemiyodum. "Demi hadi gel senide bırakıyım" dedim ama demi "ben biryere uğraycam sen git selly" diyince evden ayrılıp arabaya bindim. Son ses müzik açarak okula doğru sürdüm.
Okul;
Okula gelmiştim işte hayalini kurduğum okul aslında üniversite ama ağız alışkanlığı napıyım burda okumayı çok istiyodum sonunda. Arabayı park edip dışarı çıktım. Bütün erkekler bana bakıyordu tabi ilk defa bu kar Sexy kız görüyorlar yazık. birisi bana çarptı biraz sersemledikten sonra başımı kaldırdığım anda sarı rampa saçlı bal gözlü bir çocuk ve yanlarındaki sürtüklerle karşılaştım yüzü tanıdık gelmişti sanki iç sesim: oha çocuk daş ilk defa iç sesime hak verdim çok tatlı (tatlı mı? Meteor resmen) bir çocuktu ama kabaydı özür dilerim bile demiyo öküz!
"önüne baksana!" diye çıkıştım
"bakmassam ne olur? Sürtük"
"Beni yanıdakilerle karıştırma Üzülürsün! "
dedim ve sinirle okula girdim bu çocuk kendini ne zannediyo? Aptal!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy (Jelena)
Fiksi PenggemarSelena Gomez & Justin Bieber arasında geçen sürükleyici bir hikaye biri iyi diğeri ise kötü bakalım Selena Justin'in sandığı kadar saf mı? Birbirlerine olan zaafları nasıl devam edicek?Haydi birlikte bakalım..