1

13 1 0
                                    

05:37

„ Do riti! ” hovorila si si v hlave keď si sa zobudila na to že si smädná, lebo si si sa pozrela na svoj stolík na ktorom bol papierik a v ňom: ~ nezabudni na projekt ~ ale vieš, že ty si ani nezačala.
Vedela si,  že je skoro ráno, a rozhodla si sa že sa na to vykašleš a radšej sa zahráš na "pani nemocnú". Potichu si vyšla v bielom krátkom tričku a sivých kraťasoch zo svojej izby a mala si namierené rovno do kuchyne. Mama spala ako drevo a navyše mala spálňu na druhom konci domu, takže ťa počuť nemohla. Tak si zišla dole po schodoch hneď ku konvici s tým, že si urobíš horúci čaj s medom a citrónom, aby si doň dala teplomer a zahrala že máš teplotu. Keď si mala práve vypitú polku hrnčeka, zababušená v deke a s teplomerom pod pazuchou si sedela pred telkou, zrazu bolo pol 7 ráno a mama vyšla zo spálne celá unavená. Vyzerala hrozne, mala strapaté vlasy, veľké kruhy pod očami a úplne unavenú tvár a suché pery. Hneď na nej bolo vidieť,  že po jej včerajšej dámskej jazde jej bolo zle. Tak si jej rýchlo oznámila že sa tiež necítiš dobre a radšej by si ostala doma.
„ Nezačínaj s tým zase Lee...  pozri sa v akom som stave ja a sťažujem sa? Nie, idem tak isto do roboty ako ty pôjdeš do šk-” nestihla ani dopovedať a ty si hneď začala :
„Ale mamii!”
„Žiadne ale! Lee vychystaj sa lebo o 45 minút tu bude tvoj frajer Namjoon aby ťa odviezol ako každý deň”
„ To nieje môj frajer mama, koľko krát ti to mám ešte povedať?!” Dala si na ňu urazený pohľad a bez slov si odišla hore sa obliecť a urobiť si hygienu. Keď si už bola hotová, prišla ti správa od Joonieho, že už ťa čaká v aute. Ty si neváhala a bežala si sa už pripravená obuť a ísť. Vyšla si z domu a utekala k autu so slovami :
„Ahoj Joonie, dúfam že nečakáš dlho”  Hodila si na neho svoj zvedavý úsmev.
„Ale nie, iba asi tak 7 minút” uškrnul sa a ty si sa zasmiala.
Nastúpila si do auta a vyrazili ste. Asi v polke cesty si sa ho bojazlivo spýtala :
„Joonie ohľadom toho projektu na Biológiu, kedy že sme ho to mali odovzdať?”
„Buď v kľude, mali sme ho odovzdať až o 2 týždne” povedal pokojným hlasom.
Z hlboka si si vydýchla a on na to dal poznámku :
„ Ani si s ním nezačala čo?” zasmial sa.
„ Ta čo si ” zasmiala si sa tiež.
„ To je pohode, ani ja som nezačal” trochu ti odľahlo.
Keď ste vystúpili, Namjoon zamkol a spolu ste šli k vašej partii.
„Ahojteeeee” pozdravila si Jina, Jimina a Yoongiho a následne si ich aj priateľsky objala.
„Ahojky Lee” povedali všetci traja naraz a objali ťa.
„Čaukoo” povedal Namjoon a oni ho privítali ich ručným  vymysleným pozdravom.
„Môžme už ísť?” spýtal sa Jimin.
„Jasné, Tae a Kookie už na nás určite čakajú ” povedala si.
„Okey, poďmeee” tešil sa nahypovaný Jin. On bol vždy magor na školu, ale ajtak sme ho mali radi. Tak ste sa pobrali do triedy a ty ako stále si si sadla do predposlednej lavice pred Kookieho vedľa okna, ktorý sedel hneď za tebou vedľa Taeho. Obidvoch si priateľsky objala a sadla si do lavice. Pred začiatkom hodiny ste sa bavili ty, Jungkook, Tae a tvoj spolusediaci Namjoon. Yoongi sa zabával s Jinom a Jimin bol ako vždy pri ' svojich dievčatkách '.
„ Ty vole, on je doslova magnet na ženy” povedal Tae s vypulenými očami a Kookie sa uškrnul.
„Ako to robí?” pridal sa Namjoon.
„Veď chalani, pozrite na jeho vlasy a hneď pochopíte” povedala si so smiechom a oni na neho len zízali.
„Hej Lee, chcel by som ti niečo ukázať” povedal Kookie.
„Fajn a čo to je?” povedala si zvedavo.
„Poď somnou na chodbu a uvidíš”
Tak ste teda išli a keď si bola pri dverách, Yoongi s Jinom zas robili vtípky a skríkli : „ Hrdličkyyyy” na to sa celá trieda zasmiala a ty si na nich hodila pohľad taký že 'ako fakt?' lebo ťa Jungkook nepriťahoval aj keď bol celkom pekný. Tae sa len uškrnul a Namjoon ti zakrútil hlavou akože 'nerieš to'. Kookie sa len červenal a hneď išiel na chodbu. Ty si v momente dobehla za ním a on vybral telefón. Začal v ňom niečo pozerať.
„Vážne Jungkook? Chcel si mi ukázať novú mobilnú hru?” zamračila si sa lebo si si myslela že ti ukáže niečo zaujímavé.
„Lee prestaň, toto ta bude ešte zaujímať”odpovedal a ukázal ti jeho chat na messengeri s nejakým na prvý pohľad krásnym chlapcom.
„Kto to je?” opýtala si sa s rozžiarenými očami.
„Píšem si s ním už dlhšiu dobu, sme v podstate kamaráti a zistil som, že má k nám prísť na školu” povedal Jungkook a videl na tebe, že sa ti ten chlapec páči.
„Aaaale, niekto sa nám tu hádam zaľúbil” povedal Jungkook s úsmevom a ty si sa len červenala.
„Kookie prestaň, veď ho ani nepoznám” povedala si ale v duchu si z neho bola celá paf.
„On sa volá J-Hope?” opýtala si sa zvedavo lebo si videla ich prezývky.
„To iba ja ho tak volám, ináč sa volá Jung Hoseok” povedal Kookie.
„Ahá, má aj iné prezývky?” opýtala si sa lebo J-Hope sa ti veľmi nepáčilo.
„Áno samozrejme, volám ho J-Hope, Hobi, Hoseok, Hoseokie alebo Sunshine” povedal to a ty si sa čudne zatvárila.
„Sunshine?”
„Hej, tak vieš on je taký usmievavý a rád sa pozerá na svet cez ružové okuliare”
„Jaaaj, ale teším sa až ho spoznám” povedala si kľudne no srdce ti od radosti veľmi rýchlo bilo.
„Máš šťastie” podotkol Kook „nemal dievča a je slobodný”
„Kookie prestaň” usmiala si sa a on sa potichu zasmial.
„Je čas ísť do triedy, už zvoní!” skríkla po nás učiteľka Kórejčiny lebo s nami mala hodinu, tak sme si šli s nudnými tvárami sadnúť do lavice. Kookie sa ťa ešte spýtal či má Hobimu povedať o tebe a ty si prikývla len si mu povedlaa aby spomenul len to najlepšie a to zlé nech vynechá.
Kookie sa uškrnul a súhlasil.

Láska na Prvý pohľad Where stories live. Discover now