Jungkook masadan kalktıktan sonra bayan Jeon geldi ama yanında annemi göremedim, masada göz gezdirdi ve bana "Jungkook gitti değil mi?" Dedi çünkü masada benden başka kimse yoktu biraz düşündüm acaba söylemeliyim "Şey evet"annesi sinirlenmişe benziyordu "Onun nereye gittiğini çok iyi biliyorum!"dedi yani annesi Jungkook'un ne mal olduğunu çok iyi biliyormuş.Bir süre sonra annemde geldi ve bayan Jeon müsade istedi onu yolcu ettikten sonra annem bana döndü meraklı bakışlar atıyordu "Jungkook nereye gitti?" diye sordu bende tabikide bilmiyorum dedim"suraya oturalım mı?"diye anneme sordum annem ise peki dedi.
"Anne siz ne yapmaya çalışıyorsunuz?" dedim derin bir iç çekti ve "Bak Lisa,bayan Jeon benim en iyi arkadaşım ve onu kıramazdım" dediklerini hiç anlamıyordum ne demeye çalışıyordu "ne demek istiyorsun?" "Bak Lisa Jungkook'un annesi senin jungkookla evlenmeni isteyince bende kıramazdım çünkü ona birsürü iyilik borcum var." dedikleri akla mantığa sığmaz şeylerdi "Ne yani sorumsuz ve ukala biriyle mi evlenmemi istiyorsun"dediğim anda gözleri doldu galiba Jungkook ile evlenmemi çok istiyordu"Sen genede bir düşün" deyip koltuktan kalktı.Bense sadece hayret ediyordum.
~
Sabah kalktığımda hala dünkü olayları düşündüm ama yapıcak birsey yoktu çünkü herzaman annemin kuralları geçerliydi bense sadece küçük bir kız çocuğuydum onun gözünde yataktan kalkıp lavaboya doğru yöneldim işimi bitirdiğimde kıyafetlerimi giymeye başladım üstümde beyaz bir bulüz mavi bir uzun takım ceket ve mavi bir mini şort vardı saçlarımı ise hafif dalgalandırmıştım ayakkabılarım ise beyazdı şimdi hazırdım ve evden çıktım.
Şirkete geldim ve odama doğru çıktım tabi kapıyı açınca 3 kişinin de orda olmasını beklemiyordum ben şaşkınlıkla onlara bakarken onlar ise bana sırıtıyordu "Hoşgeldin lalisa" diye seslendi bayan Jeon çok geçmeden annemde bana seslendi sende geldiğine göre son imzayı atabiliriz"dedi Jungkook ise ordan bana sırıtıyordu. "Ne imzası"diye sorduğumda annem"sözleşme lalisa" dedi şimdi anlaşıldı bu benim Jungkook ile olan evlilik sözlesmemiz olmalı annem bana ne olur şu imzayı at gözleriyle bakıyordu onun bana öyle bakmasına dayanamadım ve kalemi elime alıp o imzayı attım.Galiba cehennemim şimdi başlıyordu.Bayan Jeon hayırlı olsun dedi sonra annem ile odadan çıktılar.
"Ee ne hissediyorsun karıcım." Dedi Jungkook bu benim sinirimi zıplatmıştı "Sana inanamıyorum"
"Bence inanmalısın,.. bu arada akşama hazırlan annem seni yemeğe çıkarmamı istedi" deyip odadan çıktı. Bu adama nasıl katlanıcam bilmiyorum.~~~
"Şimdiden magazinlere çıkmayı başarmışsınız " dedi Jennie, Jungkook' un beni alması için kızların evine gelmiştim. "Belliydi zaten böyle olacağı" dedim bende sonra jisoo "Ama şanslısın" dedi bana. Bende gülüp geçtim. "Fazla siyah giyinmemiş misin sence?" Bende "Bence gayet iyi dedim sonra camdan arabanın far ışıkları yandı ve geldiğini anladım " Ben gidiyorum sanırım geldi" giderken arkamdan Rosé "DUDAKLARINA BAKMAYI UNUTMA" diye bağırdı neden böyle bişey dedi anlamadım. Evden çıktığımda arabadan çıkmış beni bekliyordu böyle çok cool duruyordu bana "Hadi atla" diye seslendi.
Arabaya bindiğimde sessiz sedasız gidiyorduk sıkıldım ve Jungkook'a radyonu açabilir miyim? Diye sordum oda bana sadece kafasını salladı konuşmaya bile üşeniyordu radyoyu açtım ve tabikide en sevdiğim sanatçı olan Halsey'nin Nightmare şarkısını son ses açtım ben şarkıyı söylerken Jungkook ise elini şıklatıyordu galiba oda şarkıyı biliyordu.Bir süre sonra bir barın önüne geldik."Beni yemek yemek için bara mı getirdin yani" "Annemlere bunu söyleyemezdim lalisa bu küçük sırrıda sen onlara söylemiceksin." "Söylemiceğimi nerden biliyorsun" "Öyle umuyorum" bu adama gerçekten sinir oluyorum kendisi arabadan indi ve kapımı açtı. "Hadi in" dedi dediğini yaptım ve indim birlikte barın içine girdik.
Burdaki yogun sigara kokusu beni bunaltmıştı ve heryerde de kırmızı odalar vardı. "Burda istediğin kadar eğlen" deyip yanımdan gitti ben ise barmen'in olduğu yere gitmiştim ondan bana en ağır içkiyi doldurmasını istedim ve tabiki doldurdu. İçkimi yudumlarken Jungkook'u bir kızla görmüştüm öpüşüyorlardı ve Jungkook kızın kıçını elliyordu kız sanki kurtulmaya çalışıyordu ama Jungkook onu sıkı kavramıştı ve bırakıyordu. En sonunda kız kurtuldğunda elini ağzına götürdü ve tahmin ettiği şey olmuştu dudağı kanıyordu ve bu ikisinide hoşuna gitmişti. Jungkook galiba kızlarda iz bırakmayı seviyordu galiba nedense onları öyle görmek hoşuma gitmedi ben onları izlerken arkamda bir el hissettim arkamı döndüğümde onu görmeyi beklemiyordum "J-jackson"
Jackson'ı bilmeyenler için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET (Lizkook)
RomanceSmut vardır! Jeon Jungkook'un dudakları cehennem gibi yanıyordu ve ben dudakları'nın ateşinde yanmayı seviyordum.