Цял час Jimin не откъсваше злобния си поглед към Томас,затова реших да го питам.
Аз:Хей как си?Нещо случило ли се е?
Jimin:Не всичко е наред сега ме остави защото имам работа.
Аз:Ам добре.......чаоГледна точка на Jimin
Когато видях Лиса и Томас да си говорят нещо в мен се отключи мисля че се нарича ревност. А дали харесвам Лиса? Тя е толкова сладка и мила. О боже аз я........харесвам
Тя ще е само мояГледна точка на Лиса
Е дойде голямото междучасие и аз,Томас и Кати се насочихме към лафката за да си вземем нещо за папане. Изведнъж Томас реши да си тръгне защото директора го е бил викнал затова го гушнах преди да си тръгне. Само аз и Кати останахме на масата докато едно момче не извика че някой се е збил . Ние с Кати решихме да видиме какъв е този бой. Когато стигнахме и видяхме гледката мислех че ще припадна. Видях как Томас беше легнал на пода целия в кръв докато Jimin го риташе и удряше. Аз не издържах затова се намесих.
Аз:Jimin защо удряш така братовчед ми- казах аз докато прегръщах Томас.
Jimin:Чакай малко вие сте братовчеди.
Аз:Да.
След като му казах че сме братовчеди с Томас видях как Jimin избяга на някъде. Не го последвах защото трябваше да остана при Томас. Аз и Кати заведохме Томас в болницата като не ни пукаше че трябваше да сме в час.
Когато стигнахме в болницата лекарката ни накара да изчакаме отвън. Двете чакахме двайсет минути докато един доктор не излезе и каза
Докторат:Вие ли сте близките на Томас.
Аз:Аз съм му братовчедка
Докторат:Той ще устане тук до утре. Ще ви звънем ако стане нещо. Ако искате може да го посетите.
Аз: Благодаря ви.ДовижданеДвете влязохме и видяхме как погледът на Томас беше насочен към нас.
Аз:Хей как си?
Томас: Добре съм но момчето което преби не е
Аз:Момчето което те преби се казва Jimin и какво искаш да кажеш с това че той не е добре
Томас:Докато ме удряше повтаряше " Лиса е само моя искам да се отдръпнеш от нея защото аз я обичам " . Лиса той те обича щом те е изревнувал от мен, значи че наистина чуства нещо силно .
Кати:Той е прав Лиса. Не видяли как те гледа всеки път когато сте близо един до друг.
Аз:Дори и да чувства нещо към мен незнам дали аз го чувствам.Тъкмо Томас щеше да каже нещо но беше прекъснат от докторът който ни каза че вече трябва да си тръгваме затова се збогувахме с Томас и си тръгнахме.
Когато бяхме в рейса Кати ми каза
Кати:Трябва да говориш с Jimin
Аз:Добре но какво да му кажа. Ще му пиша да се видим в парка.
Кати:Добра идея.Веднага щом се прибрах се плюснах на дивана но бях прекъсната от телефона ми. Беше Майка ми затова вдигнах.
Майка ми : Лиса трябва да те оставя сама за три месеца.Съжалявам миличка ше ти пращам пари.
Точно преди да кажа нещо тя ми затвори . Стана ми скучно затова писах на Jimin да се видим в парка към 17:30.Той беше съгласен но на мен ми беше скучно защото имах два часа до срещата ни затова си пуснах филм да гледамСъжалявам за допуснатите грешки 😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Love for two (Завършена)
RomansaЧетете и ще разберете 😍 Това е една абсолютна тъпня която понякога искам да изтрия 🤣🤷🏼♀️👌