21.

290 16 0
                                    

Jiu szemszöge

Fogtam a cuccaim és gyorsan fogtam egy taxit. A repülőtérre érve gyorsan oda adtam minden iratom és felszálltam a Japánba tartó járatra.

-Time Skip-

Mikor leszálltam szinte futottam ahhoz a szállodához ahol a fiúk szálltak meg. Szerencsémre Jimin jött velem szembe.

-Hát te? - kérdezte meglepve.

-Jin-t szeretném vissza kapni! - lihegtem.

Elmosolyodott és megmutatta melyik Jin szobája. Mikor beléptem azt láttam amit soha nem szerettem volna. Jin könnyes szemekkel bámult maga elé.

-Jin! - guggoltam le elé.

Felnézett rám a gyönyörű barna szemeivel.

-Jiu? - kérdezte halkan.

-Igen! Szeretlek Jin! Hülye voltam, hogy a rajongók szavára adtam nem a tiédre! - öleltem meg.

El indultak az én könnyeim is. El se tudom hinni, hogy hogyan gondoltam, hogy tudok élni nélküle. Kicsit elhúzódott tőlem.

-Szeretlek! - csókolt meg.

Amit azonnal viszonoztam is. Beültem az ölébe és úgy folytattuk a csók csatánkat. Imádom komolyan. Ő az én egyetlen szerelmem akiért bármit megtennék. Nem érdekel a rajongók véleménye többé. Csak az számít, hogy Jin itt van mellettem és tiszta szívéből szeret.

-Ugye soha többé nem hagysz el? - nézett mélyen a szemembe.

-Soha Oppa soha! - mosolyodtam el.

Szorosan hozzá bújtam beszívtam az illatát, amit nagyon imádok.

-Ugye most már vissza tér a régi Jin? - néztem a barna szemeibe.

-Persze!-mosolygott.

Imádom a mosolyát. Tudom, hogy ő örökké csak az enyém lesz. Nem lesz ki szét szakítson minket.

Idol a párom - Jin ffWhere stories live. Discover now