Chapter 18

461 24 37
                                    

Maham ke chere pr jab suraj ki kirne padhti hai tu woh Aankh malte howe uthti hai. Pr jab uski Ankh puri tarah se kholti hai aur woh dekhti hai ki paas mai laita shaks Ali hai, tu woh bina kuch soche kas ke cheekh deti hai.

Ali cheek ki awaaz sun kr uth jata hai aur dekhta hai Maham puri tarah se pagla gayi hai. Ghabrayi aur pareshaan Maham, Ali se sawal karti hai, "Humne Haram tu kuch nahi peya tha!? Aur tum yaha mere kamre mai kya kr rahe ho!?" Jisko sun Ali hasne lagta hai.

"Pehli baat, tum kis chiz ko haram bol rahi ho? Dusri, tumne mujhe khud bolaya tha aur tesri, Yeh mera kamra hai!" Ali kehta hai aur Maham uski baat sun kr yaad krne lagti hai ki raat ko khane ke baad kya, kya howa tha.

Khana samaitne ke baad, Maham dishes dhone lagti hai aur Ali dishes ko pohch kr unki jagah pr lagane lagta hai. Is tarah se dono ne apas mai kaam baath liye the ke kisi ko khale na.

Behtar ho ga yeh kahai ki Maham ko na khale, kyu ki yeh Idia Maham ka hi tha.

Ali plates ko pochte howe Maham se kehta hai, "Waise tum itne saal karti kya arahi ho? I mean padhai ke alawa mujhe shak hai tumko aur bhi kuch ata hoga." Apni insult sun Maham ka khoon khaul jata hai aur woh kehti hai, "Aap kaise keh sakte hai!? Mujhe buhut kuch ata hai aap jante nahi!"

Ali phir haste howe kehta hai, "Ha, tumko buhut kuch ata hai, jaise Omelet ko kaise jalana, mujhe kis kis tarah se tang karna, baccho jaisi zid-" "Ali!!! Ab bas bhi kare! Mai manti ho ki mai gusse mai cute dikhti ho pr iska hargis yeh matlab nahi ki aap mujhe tang kr gussa dilai!"

Maham ki yeh baat sun Ali hasne lagta hai is tarah ki mano keh raha ho, 'bari khush fehmi hai aapko.' Aur Ali ko hasta dekh Maham Ali pr Sabun ka fain phekti hai pr apsus Ali dodge kar leta hai aur Maham pr phir hasta hai aur chirate howe kehta hai ki tum itna sa fain bhi nahi phaik payi mujh pr.

Hasi, Mazak ke saath ghar ka baki sab kaam mukambal ho jata hai aur pata bhi nahi chalta. Raat ke 10 baj chuke the aur ab Ali aur Maham dono apne apne kamre mai sone chale gaye the. Maham apne kamre mai bed pr laiti idhar se udhar karwate le rahi thi.

Maham ko neend nahi arahi thi. Khayal aur dar Maham ko sone nahi de rahe the. Ghar mai koi nahi, Maham akeli thi aur najane kya kya. Apsus Aaj subha hi Maham ne haunted movie Conjuring dekhi thi . Usne suna tha ki Conjuring Movie kafi darawni hai aur Maham ko Horror Movies pasand thi. Ha yeh baad aur thi ke Maham horror Movies dekhne ke baad raat ko so nahi pati thi. Aur is waqt bhi yahi sab ho raha tha.

Maham ko har haunted scene uske kamre mai play hota nazar araha tha. Maham ke zehan mai phir ek khayal ata hai aur woh turant uth jati hai.

Apne kamre ki light on kr ke apna bag nikalti hai, jismai usku ek Mask milta hai. Maham ki best friend ne usku yeh Mask gift ki taur pr diya tha, kyu ki woh janti thi ki Maham ko prank krna kitna pasand hai. Maham woh Mask dekhti hai aur ek bari si shararati smile uske hotu pr saj jati hai.

'Mai nahi so parahi ho tu phir mai Ali ko kaise sone do!? Ab maza ayega! Hehe'

Ali gehri neend mai so raha hai bekhabar is baat se ki bhar kya chal raha hai ya yeh kahe ki Maham ke dimaag mai kya chal raha hai.

Ali ki neend tuhri kat pat ki awaaz se khulti hai, uske samne thik samne bed ke paas koi safaid chadar muh pr dale khara tha. Ali pehle tuhra ghabra jata hai pr phir uth kr uske paas jata hai aur chadar hata deta hai yeh soch kr ki yeh aur koi nahi Maham hai jo tang karne iske kamre mai ayi howi hai.  

Bin Tereजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें