İzlerken kudurmamanız dileğiyle..
Sizi seviyorum~
Smut içerir.~~
Evin önüne geldiğimde telefonu elime aldım. Doğru mu olup olmadığını kontrol ettikten sonra arabadan indim.
Kapıya yaklaşıp çalacakken kapının açılmasıyla Lisa'nın gülümseyip kolumu tutması ve beni içeri ilerletmesi bir oldu.
Konuşamadan dudaklarıma büyük bir açlıkla yapışıp ellerini saçlarıma daldırdı. Karşılık verirken ben onun aksine ellerimi kalçasına atmıştım.
Karşı çıkmamış hatta hoşuna gitmiş olacaktı ki ağzımın içinde kesik bir inleme bıraktı.
Geri çekilip gülümsediğimde etrafa bakınmaya başladım. Lisa benim kucağıma atlayıp ellerini omuzuma koydu. Düşmemesi için ellerimi beline koyarken tekrar dudaklarımı öpmeye başladı.
Kısa süre sonra geriye çekilip gülümsedi.
"Odaya babacık." Gülümseyip içeriyi işaret edip göz kırptı
Şaşkınca bakarken dediği şeyi tekrarladı. Israr etmeden odaya hızla girdim.
Kucağımdan inip önüme dikildi.
İşaret parmağıyla gögsüme dokunarak beni yatağa uzandırdı.
Üzerime çıkıp penisimin üzerine oturdu."Has-" Sözümü tamamlayamadan dudaklarıma ardından çenemden aşağıya inerek adem elmasımı öpüp emiyordu. Diliyle daireler çizmeye başlarken üzerindeki elbisenin fermuarını indirdi.
Ona aldığım kedicik jartiyerini giymişti. Onu süzerken gülümseyip dilini dişlerinin üzerinde gezdirdi ve dudağında bekletti.
Üzerimden kalkıp çekmeceyi açıp kedicik kulaklığını taktı. Tekrar üzerime oturdu.
Tişortümü iki eliyle destek alarak yırtmaya çalışıyordu. Ona yardım ederek tişortu çıkardım.
Çıplak kalan üzerime bakıp karın kaslarımı hayretle seyretmeye başladı.Dudağını üzerime yaklaştırıp öpmeye başladı. Yavaş yavaş öpücüklerini aşağıya indirirken penisimin önünde durdu. Sinsice bir bakış atıp hafif geriye inip bacaklarıma oturdu.
Fermuarımı indirip pantalonu çekiştirmeye başladı.Tekrar ona yardım edip pantalonu çıkarmasında yardım ettim.
Sadece baksırla kaldığımda elini penisime koydu baksırın üzerinden avucunun içine sığdırmaya çalışıyordu."Imm..." Dudağımı yalayıp ona baktım.
Tekrar kalçasını yukarıya çekip penisimin üzerine oturdu. İleri geri hareket etmeye başladı.
"L-lisa...ıh.." Dudağımı dişlemeye başladım.
Kısa süre sonra ters dönüp kalçasını bana çevirdi. Onun yüzü de penisime bakıyordu. Baksırı parmağıyla indirip hızla bacaklarımdan aşağıya sıyırdı.
Yutkunup gözümün önünde duran kızlığıyla gözlerimi yumup açtım.
Ellerimi jartiyerin ağ kısmına koyup orayı yırttım. Lisa arkasını dönüp yaptığım şeyle gülümseyip kalçasını hafifçe aşağı indirdiğinde dudaklarımın değmesini sağladı.
Peşinden neredeyse şişmekten patlayacak olan penisimi avuçlayıp ağzına almaya başladı.
"Oğh~ Li-" Cümlemi tamamlayamadan ağzını hareket ettirirken gözlerimi yumup bir süre sonra açıp önümde duran organa yaklaşıp arka deliğine dilimi sokup deliği ıslatmaya başladım.
Lisa inlemeye başlamasından hoşlanırken penisimde dişlerini gezdirmeye başlamıştı.
İkimizde işimizi hallettikten sonra Lisa tekrar geri dönmüş penisimi eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy And Catting Collection • • Liskook
Ficțiune adolescenți"Vücudundaki ulaşılmazı keşfetmek istiyorum." - Texting - Smut içerir. @moonvminie