Boldogan ébredtem. Ma megkapom Bodzát a 10 hetes törpetacskókölyköt.
Annyira ideges vagyok!-Mit teszek akkor ha Katzi és Kacat féltékeny lesz Bodzára?
°°°°°°°°°°°°°°°
Elindultunk Bodzáért.
Útközben nagyon izgultam.
Eleinte Bodza a motorzajtól nagyon kétségbe volt esve, de aztán elaludt.
Amikor hazaértünk bemutattuk neki Katzit és Kacatot, Bodza nagyon megijedt a macskáktól, hanyatt-homlok menekült előlük.Első este még velünk alszik Bodza aztán kitesszük az udvarra.
Éreztem hogy ez az éjszaka nem olyan lesz mint egy átlagos éjszaka.
5:00: Bodza a pizsamám szélét tépi.- Bodza, még korán van!
-Feküdj le!
Bodza ásított egyet majd nyüszíteni kezdett.
Felöltöztem és kimentem az udvarra Bodzával és megpisiltettem.Megetettem a cicáimat és a kutyust is.
Aztán felkeltettem a barátnőmet is.
Majd együtt megreggeliztünk.
Bodza már megint sírva fakadt.
Valakinek ki kellett mennie hozzá, aki persze én voltam.
°°°°°°°°°°
Reggeli után sétálni indultunk, Bodza kivételesen élvezte a sétát. Bodzával ahányszor sétálni mentünk úgy kellett elrángatni otthonról.Mire visszatértünk a sétából teljesen kifáradtunk. Bebújtunk a sátorba és mindenki pihent.
Amikor Bodza felébredt teljesen fel volt pörögve, mindent összeharapdált. Még a poliefomot is.
Aztán Bodza megint fáradt lett.
Nem telt bele pár perc el is aludt.A barátnőm átjött, hogy vigyáz a kutyára míg mi pihenünk egy kicsit.
°°°°°°°°°°°
Anya hazaért. Nagyon vártuk már mert nem könnyű 2 macskával és egy kutyával.Teljesen kimerültünk, de a kutya egyre virgoncabb lett. Anya azt mondta vigyük el sétálni.
Mi pedig elindultunk a játszótérre ott játszottunk a kutyával majd hazafelé vettük az irányt.
Bodza nagyon kifáradt. Lefeküdtünk és már szundítottunk is.
YOU ARE READING
Az új családtag
RandomEgy szép nyári napon megérkezett hozzánk az új családtag Bodza. Vajon mit szólnak hozzá a macskáim? Féltékenyek lesznek, vagy szeretni fogják az új jövevényt?