İntikam almalı mıyız?

1.1K 66 9
                                    

Selam. Biliyorum uzun zamandır yoktum ama geri geldiim.

İyi okumalar.

Hoseok oppanın intikam almakla ilgili dediği şeylerin üstünden yaklaşık 1-2 hafta geçmişti. Ve ben umrumda olmayan biri için intikam almayı istemiyordum.


Tatile gitmek için hazırlanıyorduk. Benim bavulumu dün geceden hazırdı. Hızlı bir şekilde duşa girdim. Çıkınca bir şort ve tişört giyip saçlarımı tarayıp bıraktım. Bavulu alıp odadan çıktım ve herkesi tek tek uyandırdım. Onlar gelene kadar bende kahvaltıyı hazırladım. "Sonunda tatile gidiyoruz." dedi tae. Bende gülüp kafamı salladım. Hızlıca kahvaltımızı yaptıktan sonra arabaya bindik. Ben kafamı jungkook'un omzuna koymuş instagramda geziyordum. Diğerleri de benim gibiydi. Araba durunca havaalanına geldiğimizi anladım. Görevliler bavulları alıp yerleştirmişti. Uçağa binerek kalkmasını bekledik.




Yaklaşık 3-4 saatin sonunda gelmiştik.
İlk önce eve yerleştik ve sonra dinlenmek için kendimize 1 saat verdik. Ben eşyalarımı yerleştireyim yemek hazırlayayım derken zaten 1 saat olmuştu herkesi çağırdım ve yemek yemeye başladık. "Ben yemekten sonra denize gideceğim gelen var mı?" jimin ve namjoon oppa kafa salladılar diğerleride belli değildi. Yemeğimi yedikten sonra yukarı çıkıp mayomu giydim ve üstüne ince bir elbise giyip çantamı aldım. İçine gerekli şeyleri koyduktan sonra gözlüğümle şapkamı alıp aşağı indim. Namjoon oppayla tae beni bekliyordu. Beraber denize gittik ve şezlonglara kurulduk. Ben biraz yattıktan sonra elbiseyi çıkarıp denize girdim ama çok yüzemiyordum. Ayağımı tabana yakın tutuyordum. Namjoon oppayla tae de geldi ve birbirimize su atarak eğlendik. O arada diğer üyelerde geldi ve hep beraber birbirimize su attık. Hayatımda bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum.


Dün denizden geldikten sonra uyumuştuk. Şimdi ise haberlere bakıyordum. Sehunla ilgili haberlere. Bir kızla fotoğrafı vardı ve yeni sevgilisini aldattığı yazıyordu. Güldüm tam da ondan beklenilen davranışlar. "Sende mi gördün?" hoseok oppanın benimle konuşmasıyla kafamı ona çevirdim. "Senin bir parmağın var mı acaba oppa?" gözlerimi kısarak sorduğum soruya karşılık sırıtıp bilmem dercesine omuz silkti. Elimi beşlik çakması için uzattım ve oda yumrukla karşılık verdi. Gülüp kafamı iki yana salladım. İyi ki onları tanımıştım.


Bu bölümü kısa tutuyorum. Diğer bölümde görüşmek üzere...

8.Üye mi? ~BTS~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin