~
Obrajii Dyei au sărit peste câteva nuanțe, până au ajuns la un roșu aprins, ochii acesteia micșorându-se din cauza zâmbetului larg ce îl purta cu mândrie. Totuși, Dya a refuzat să răspundă la întrebare.
H-Atâta timp cât nu îți mai place de Yoongi, eu mă bucur pentru tine și te susțin în tot ce faci! *a spus aceasta, schițând un zâmbet sincer*
Totuși, când blonda i-a pronunțat numele blondului, zâmbetul Dyei s-a dus încet, lăsând tristețea din sufletul ei să o cuprindă. Își simțea stomacul luând foc, mâncând-o pe interior, își simțea sângele cum circula cu viteză prin venele ce se puteau observa cu ușurință pe brațele ei micuțe de un alb pal. A oftat profund în timp ce vântul s-a potolit, lăsându-se o liniște neînsuflețită peste cele două.
Hana își dăduse imediat seama de greșeala pe care o făcuse.H-Dya *i-a atras aceasta atenția cu vocea ei caldă*
D-Um? *a spus aceasta, privind-o acum pe blondă în timp ce încetinea pasul*
H-Știi că nu ar trebui să te mai întristezi atunci când te gândești la Yoongi.
Dya a răspuns cu un oftat, lăsându-și privirea să admire asfaltul ca și cum ar fi fost cel mai important lucru din lume.
H-Privește partea bună! L-ai cunoscut pe Yuki.
Imediat cum blonda i-a pronuntat numele brunetului, cea mică s-a înveselit instant, fața ei zâmbitoare îndreptându-se către luminile din fața ei, semn că a ajuns acasă și Yoongi este de asemenea înăuntru.
D-Ai dreptate Hana! Eu, Yuki, Sparkly și Tobby suntem prieteni și nimeni nu o să ne poate despărții vreodată! *a spus aceasta, sărind de jos în sus încrezătoare*
H-Cine e-..știi ceva, nu mai contează! Mă bucur că ești fericită! Vrei să te duc eu sau-
D-Nu Hana.Mă descurc.Mulțumesc mult pentru că m-ai adus acasă.*a spus aceasta în timp ce o îmbrățișa pe fata îmbrăcată în niste blugi negrii și un hanorac alb cu niște teneși asortați*
H-Ai grijă de tine. Și nu îl băgă pe Yoongi în seamă. *a spus aceasta ciufulindu-i părul cârlionțat*
D-Așa voi face Hana! *a încuviințat aceasta în timp ce alerga înspre ușa maronie*
H-Nu fugi! *a strigat Hana în urma acesteia, care deja intrase în casă*
Imediat cum a intrat, l-a văzut pe Yoongi care se lingea cu o fată îmbrăcată într-o rochie roșie, care îi vedea puțin mai jos peste fund, fața ei fiind invadată de tone de machiaj și ruj roșu. Desigur că pe Dya a durut-o puțin, dar a încercat să își țină nervii și lacrimile sub control în timp ce își dădea jos adidașii roz. Dya nu putea suporta sunetele dezgustătoare ce ieșeau atunci când cei doi își uneau buzele, fiecare atacându-le pe ale celuilalt cu brutalitate. Dya și-a făcut drum până la bucătărie, punându-și un scaun în fața unui dulap, pentru a se urca și a ajunge la acela. Și-a luat câteva dulciuri, deși știa bine că nu avea voie, era nervoasă. A sărit de pe bufet, în picioare, aproape dezechilibrându-se. Un gând o tot măcina. Știa că dacă ar face asta ar fi pedepsită iar Hana probabil s-ar supăra, dar nervii aveau control complet asupra acținilor ei. Așa că fără să mai ezite, a ummplut un pahar cu apă de la robinet, apoi s-a îndreptat spre cei doi porumbei și le-a făcut o baie.
Yoongi a tresărit imediat la impactul apei cu pielea lui sensibilă, ridicându-se de pe bruneta ce avea acum rimelul întins pe toată fața, făcând-o mai "frumoasă" decât era deja.Dya a început să chicotească zgomotos, fiind amuzată de fața de clown a fetei. Aceasta s-a ridicat repede de pe canapea, încercând să își retușeze machiajul cu degetele, ceea ce îi fusese aproape imposibil din cauza unghiilor roșii și lungi care îi intrau în ochi, făcând-o să plângă. Până și blondul fusese amuzat de gesturile brunetei, care imediat cum l-a văzut râzând, a ieșit din casă bufnind pe nas ca un taur nervos.