- Благодаря, че ме изпрати - смутолеви Ронджун, тъй като не знаеше какво друго да каже. Непознатото момче настоя да го придружи, тъй като беше късно и не можеше да му откаже.
- Няма проблем - то се усмихна чаровно.
Джун отвори уста да изрече нещо, но телефона му звънна.
- Един момент - извини се русокосия и вдигна, - ало? Хьонг, не ми викай! Пред входа съм, сега влизам. - Дойонг най-нагло му затвори, карайки го да въздъхне. - Извинявай, брат ми.
- Разбирам.
- Не си от тук, нали? - попита Ронджун и прибра телефона обратно в джоба си.
- Не.
- От къде си?
Той гледаше да му задава лесни въпроси, понеже виждаше, че не разбира много корейски.
- От Англия.
Ронджун кимна.
- Аз съм Ронджун, между другото - представи се той и подаде свободната си ръка към него.
- Приятно ми е - момчето се здрависа с него. - Аз съм Харви.
- Добре дошъл в Сеул, Харви - Джун му се ухили приятелски. - Трябва да влизам сега - той посочи към вратата зад себе си. - Дано се видим скоро пак.
- И аз се надявам.
Русокосият пламна, но го прикри и кимна, прибирайки се вътре. Харви бе наистина мил, макар да не го познаваше можеше да го усети. Бяха си разменили телефоните, тъй като искаше да му се реваншира за жеста от по-рано и определено щеше да го направи.
***
Вече отиваше обяд, когато Донгхюк започна да работи по домашното си. Мразеше тези неща, но трябваше да се постарае, ако иска хубава оценка. Марк бе излязал доста рано, обаче преди това му бе направил закуска, което му се хареса. Не мислеше, че той е толкова мил, но нямаше нищо против.
Мръщеше се над записките си, мъчейки се да разбере какво е писал. Вратата се отвори, но той не обърна особено внимание и Марк влезе в апартамента.
- Прибрах се - извика по-големия от коридора.
- Здрасти - едва отговори Хюк, гризейки края на молива си. Бе седнал на земята в хола, разпръснал листовете си и един учебник наоколо.
Чернокосият се появи в стаята и се усмихна, щом го видя.
- Учиш упорито, а? - похвали го той и приклекна зад него, надниквайки над рамото му.
YOU ARE READING
Website for couples
DiversosДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?