Usmal jsem se a šel k Tess
T:"Bude to super dovolená"objal jsem ji jednou rukou kolem pasu a nechal ji na jejím zadečku...
Seděl jsem v letadle a poslouchal písničky z mobilu. Konečně je mi už osum, ale je to furt stejný, akorát jsem se vykašlal na ty holky. Každá je stejná a jak říkají všechny. Jsi roztomilý. Žádná neřekne, že jsem sexy. Fňuk.
T:"Nazdar chlape"sedl jsem si vedle Marcuse a koukal na něj...fakt je roztomilý
Táta odešel za mámou a já koukal z okénka. Zdálo se mi, že slyším něčí hlas, tak jsem pootočil hlavu a všiml si Martinuse jak se usmíval.
Rychle jsem si vytáhl sluchátka z uší.
"Ahoj.."Znervózněl jsem. Po tom, co jsem mu řekl v tom pokoji, je pro mě drobet těžší s ním mluvit. Pořád se za to stydímT:"Tak jak si uživáš let? Já třeba letím poprvé"snažil jsem se s ním navázat rozumnou konverzaci
"No.. Já taky.... Měl jsem strach na začátku, ale teď se to přežít, pokud si zrovna neuvědomuji, že jsme několik kilometrů nad zemí a letadlo by mělo každou chvíli spadnout." Zasmal jsem se.
T:"Ale notak však je to krásný...není se čeho bát"usmal jsem se a podal mu sušenku kterou jsem sem profašovat"Chceš?"
"Proč ne." Usmál jsem se a vzal si od něho jednu a následně ji strčil do úst.
"Už jsi mi sbalil sestru? Já jen, že se o to snažíš přes tři měsíce." Zasmál jsem se.T:"Buď v klidu...tady ve Španělsku se o to postarám aby dolízala sama"Zasmál jsem se a přemýšlel kolik jsem to vlastně vzal kondomů...věděli jste že se smí v Španělsku šukat už od čtrnácti?
"Aha..." Celkem mě to zamrzelo.
"Nebudeš s ní chtít nějak pomoct?" Pousmál jsem se.V tu ranu jsem si představil jak má s námi Marcus trojku...musel jsem se začít řechtat
T:"To je dobrý zvládnu to sám""Čemu se směješ?" Na rtech mi pohrával pobavený úsměv a susenku jsem si strčil do úst.
T:"Ale to je jenom v moji nejčernější mysli"usmal jsem se"Neboj ale to se nikdy nestane"
ČTEŠ
Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]
FanficPotichu jsem se k ní připlížil a chytil ji ze zadu. Hned se začala svijet, tak jsem ji přiložil dlaň k ústům. Máchala a všude kolem sebe kopala. Nahl jsem se blíže k jejímu uchu. "Neboj se zlatíčko... Zahrajeme si takovou menší hru." Usmál jsem se...