Szeretlek

386 36 13
                                    

Megjegyzés: A történetben Tweek és Craig életkora eltér a sorozatban szereplő életkorral, most körülbelül 16-17 évesek.

————————————————————————
(Tweek)

Gyors léptekkel haladtam a nagy hóban. Tegnap este szakadt a hó és az idő is nagyon lehűlt, így kénytelen voltam felvenni egy pulóvert és így menni Craighez. Megbeszéltük, hogy a mai napot együtt töltjük.
Annyira belemerültem a gondolataimba, hogy szinte figyelmen kívül hagytam a süvítő hideg szelet, és az apró hópihéket. Még csak pár hónapja vagyunk együtt, fogjuk egymás kezét és ennyi.. ennyit csinál egy pár? A beceneveken és a kézfogáson túl nincs más? Vagy ő még mindig csak kényszerből viselkedik így? Lehet csak egy sima haver ként tekint rám..
Ajkaim legördültek ezektől a gondolatoktól, mivel szégyen nem szégyen ebbe a néhány hónapban tényleg beleszerettem Craigbe. Csak félek lépni bármit is, mivel zavarba jövök már attól hogy a közelembe van.. félek kinevetne ha erre rájönne.

Megálltam az ajtóba, majd csengettem. Magamban imádkoztam, hogy ne az apja nyisson ajtót. Tudom hogy elfogadta, de így is azok a kritikus pillantások amikkel néz rám.. a hideg kiráz tőle.
Lépteket hallottam az ajtó mögül, akaratlanul is de kihúztam magam. A jó benyomás a szülők előtt célra vezető, nem?

-Jó napo... - mikor kinyílt az ajtó ösztönből felnéztem, igen nem vagyok túl magas, így Craig szülei jó formán leköröztek. Meglepődtem, mikor nem volt senki se a látószögembe, majd lassan lenéztem.

-Tweek!! -Ölelte át a derekam Craig húga, nevén mondva Tricia. Fogalmam sincs hogy, hol és mikor szeretett meg engem ez a kislány, de a gyanúmban áll hogy ő is néz ilyen.. yaoit.. Vagy mi is az. Őrültek ezek a japánok..

-Szia Tricia.. -Kicsit elmosolyodtam, majd megsimítottam a haját.

-Szia Tweek. -Hirtelen felkaptam a fejem a mélyebb hang hallatán. Craigen egy űrlény fejes fekete póló volt, és egy szürke melegítő. A sapka szokás szerint a fején volt. Furcsállva méregetett minket. -Kopj le Tweekről Tricia. Hozzám jött nem hozzád.

Tricia csak bemutatott neki, majd duzzogva elment. Nos, családban marad.
Craig rám emelte kék szemeit, majd arrébb állt az ajtóból.

Gyorsan beléptem az ajtón, majd levettem a cipőmet. Kezdtem kicsit kellemetlenül, és zavartan érezni magam attól, hogy Craig ennyire néz engem..
Megálltam előtte és kicsit felnéztem rá. Körülbelül az orráig érhetek. Kezdem azt hinni megálltam a növésbe..
Belenéztem a szemeibe, majd a szemem láttára végigmért engem. Most mit csináljak?

Közelebb lépett majd a kezét a derekamra tette. Mit csinál? Úgy éreztem szívem a torkomban dobog, arcomra halvány pír szökött, kapkodtam a tekintetem a padló és az ajkai között.

-Mi a baj? - Jól tudta mi van.. A bolondját járatja velem. Államnál fogva felemelte a fejem, majd közelebb lépett, ezzel együtt közelebb húzott engem a derekamnál fogva. -Tiszta piros az arcod édes..

Édes?!

-Craig.. Ne csináld.. -Motyogtam. Sóhajtott majd lassan elengedte az állam és a derekam. Én nem ezt akartam.. nem ezt akartam mondani. Csak.. nem tudom..
Égett a fejem ettől a helyzettől. Végre lehetett volna valami erre elbaszom.. Hiszen mi egy pár vagyunk nem? Akkor miért viselkedek így?

-Ne haragudj Tweek.. -Tessék? Én ne haragudjak? Dehát semmi okom nincs rá! Neki kellene.. Nagyon meglepett. Ki hallotta Craiget bármiért is bocsánatot kérni?

-N..nem.. semmi.. -Megfogta a kezem majd elkezdett maga után húzni a lépcsőn.
Egyenesen a szobájába mentünk. Leültem az ágyra, majd csendben figyeltem Craiget, aki épp a cuccai között matatott. Annyira belemerültem a nézésébe, hogy észre se vettem, hogy az ablak nyitva van. A kint tomboló vihar miatt az ablak rohadt hangosan nekicsapódott a falnak.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egyetlen szó Where stories live. Discover now