18

560 25 2
                                    


T:"Nejsem blbej"zasmál jsem se a přitáhl si ho za to zápěstí blíž...vypadal fakt roztomile...Koukal jsem mu do oči a on zas do mojich...měl jsem takovou chuť se ho dotýkat víc než takhle..mnohem víc

Ty jeho oči... Tep se mi zrychlil. Už zase...
"A... Proč si nezůstal s Tess?" Dostal jsem ze sebe drobet přidušeně.

T:"Nechtěla mě tam...ty mě tu snad chceš ne?"prohlížel jsem si ty jeho rudnoucí tvářičky a měl jsem chuť ho za ně zatahat

"umm..." Rudnul jsem více. Zmohl jsem se na zakývání hlavy. Nemohl jsem být v jeho přítomnosti tak blízko, ale nechtěl jsem tentokrát utéct.

T:"No nic"rychle jsem zatřasl hlavou a vydal se k posteli..."Kouknem na nějakej film??"rychle jsem zamluvil to co se teď stalo a sledoval ho

Znovu jsem zakýval hlavou na souhlas a sedl si k němu na postel. Když zapnul televizi a dal tam nějaký film, lehl si zpět ke mě.
Přemyšlel jsem. Chtěl jsem si položit hlavu do jeho klína, ale styděl jsem se. No co... Zhluboka jsem se nadechl a nechal svou hlavu dopadnout do jeho klína.

Trochu jsem se lekl ale pak mi došlo že je to Marcus...usmal jsem se na něj a obrátil zpět pohled k televizi...vůbec tady teď osmiletému dítěti nepouštím 50 odstínu šedi...no co já se na to chci kouknout tak on to nějak přežije...

Znuděně jsem pozoroval film, když v tom ji dotáhl do své ložnice a začali... No všichni víme. Dal jsem si ruce před oči. Nechci se na to koukat, je to divný! A navíc se stydím.

Lehce jsem se zasmál nad Marcusovo reakcí a zajel mu rukama do vlasů za které jsem začal různě tahat...
T:"Takhle tady budeš tahat nějakou holku do postele...tomu věřím"

"Je to nechutný." Zavrtěl jsem hlavou a hlavu zabořil do jeho břicha, abych se na to nemusel dívat.

Skousl jsem si ret a sledoval ho...
T:"Není to nechutný...je to přirozený a my to potřebujeme"

"Když to tak potřebujeme, tak proč už to neděláš ty? Mě se to prostě nelíbí... S holkou." Dodal jsem úplně potichu poslední slovo. Byl by zázrak kdyby to slysel

Jak Ven (INCEST)[Marcus & Martinus]Kde žijí příběhy. Začni objevovat