Amerika İle Piçlik Dersleri
Evet! Bu günkü konumuz Amerika ile Piçlik Dersleri!
Bugün evde gayet normal bir gündü... Yunanistan ve Güney Kore K-pop dinliyordu. Amerika ise bugün piçlik peşindeydi...
Anlatmaya başlıyorum.Amerika'nın Yaptığı 1. Piçlik
Rusya'nın Vodka saati gelmişti. (Evet böyle bir saat var) Amerika ise Vodka şişesinin içine soda koydu. Ta da! Rusya pert! Amerika bir sonraki rakibini arıyordu...
Amerika'nın Yaptığı 2. Piçlik
Yunanistan'ın yanında balık fotoğraflarına bakmak. Ve bu akşam evde yemek için balık sipariş etmesi. Ve o balığı Yunanistan'ın önünde yemesi.
Yunanistan'da sahadan çekilmişti. Geri kalan diğer rakipler ise Amerika'nın onlara yapacağı şakayı tahmin etmeye çalışıyordu.Amerika'nın Yaptığı 3. Piçlik
Benim önüme geçip salak gibi sürekli "Remove Kebab" demesi...
Amerika'nın Sovyet'e şaka yapmayı planladığı zaman ise müthiş zeki ülkeler olarak ittifak kurduk. Kesinlikle birimizin daha Amerika'nın şakalarının kurbanı olmak istemezdik. Bu yüzden tam Sovyet'e saldırıya geçtiği sırada Rusya'yı Amerika'nın üstüne attık. Sonra Kanada, Yunanistan, Norveç ben sırayla atladık.
(Bu bizim sınıftaki gerizekalıların yaptığı klasik bir şey)
Amerika ölüyordu, Sovyet gülüyordu...
Tek tek kalktığımızda ise Amerika'nın yüzümüze "Why me?" Dercesine baktığını gördük. Ve Rusya piç gibi sırıtmaya başladığı andan itibaren herşey çok güzeldi...
Amerika çişi gelmiş Bulldog gibi zıplamaya başladığı anda.
(Ne biçim cümledir bu?) Anladık ki Rusya'ya karşı hâlâ içinde bir kin var. Dedik:Rusya, Kanada, Yunanistan, Norveç ve Türkiye: Orda durcan kardeşim!
Ve Amerika hâlâ çişi gelmiş Bulldog gibi zıplamaya devam edince içimdeki gizli kekoyu ortaya çıkardım...
Türkiye: Sen hayırdır karşim?
Ve evdeki herkes bana bakmaya başladı. Rusya ise felç geçirmiş fok balığı gibi zıplamaya başladı.
Amerika: Tanrım neden ben?
Rusya hâlâ mal gibi zıplıyordu. Ve maalesef buna bir çözüm getiremiyorduk.
Ve herşey Rusya ile Hardbass Dans yapmaya başladığımda başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Countryhumans House
Ficción GeneralTüm ülkeler aynı evde. OC'ler alınıyor bilginize! Ülkelerin anlaşmazlıkları, tatlı kavgaları ve daha birçok şey bu kitapta sizlerle.