Sátrazás- 2. rész

59 6 2
                                    

Ma este sátrazni fogunk. A sátor már
áll. Bodza helyét már bevittük a sátorba. Majd sétálni indultunk.

Séta közben találkoztunk az egyik utcabeli kutyával, akit Bodza egyszerre megugatott. Én gyorsan felkaptam Bodzát és elfutottam vele.
Aztán mikor távolodtunk a kutyától eltettem Bodzát, és a játszótér felé vettük az irányt.

Bodza, séta után így nézett ki:

Hoztunk ki chipset és bebújtunk a sátorba.
Bodza már aludt.

Egyszercsak besétál hozzánk Kacat, és lefekszik mellém.

Majd dorombolni kezdett. Én simogattam ő pedig pihent. Amikor aztán felébredt a kutya rögtön megugatta és Kacat pedig úgy kiszakadt a sátorból mint ha puskából lőtték volna ki.

Mikor megeggyeztünk hogy alszunk, mind a ketten jól betakaróztunk mert a sátorba nem volt meleg. Hamar el is aludtunk.

°°°°°°°°°°°

Másnap reggel mikor felébredtem kivittem az udvarra pisilni a Bodzát.

Aztán Kristóf az öcsém elkezdett hisztizni hogy had induljon a táborba. Majd útrabocsáltottuk a Kristófot, és következett a reggeli séta.
Szokásosan a játszótérre indultunk.

A játszótéren találkoztunk egy olyan tacskó val mint Bodza. Szerencsére Bodza nem ugatta meg, és nem is morgott rá.

°°°°°°°°°
Séta után Bodza nagyon kimerült, úgyhogy kezdetét vette a pihi.

°°°°°°°°
Aztán megéheztünk. Képzeld el, hogy nekem olyan jó barátnőm van hogy főzött nekem ebédet.🤗 Miután edédeltünk megkezdődött a délutáni pihenő.

Pihenés után átjött a barátnőm Amy.
Medencéztünk, zenét hallgattunk és beszélgetünk.

Bodza megint hiperaktív lett úgyhogy elvittük sétálni. A játszótéren sajnos voltak úgyhogy hazamentünk. Az udvaron  játszottunk vele.

                           °°°°°°°°
Amyért sajna megjöttek de a napnak még koránt sincs vége ugyanis anya most jelentette be, hogy miután hazáért a munkahelyéről moziba megyünk és megnézzük a kis kedvencek titkos élete 2-t.
A barátnőmmel majd kiugrottunk a bőrünkből.

Nem sokkal ezután megéheztünk.
Anya épp pizzát sütött, jó illat terjengett a konyhában.
Éppen sonkás-kukoricás pizza készült.
Miután elkészült a pizza mindenki vacsorázott. Vacsora után bemásztunk a sátorba és Bodza azonnal elaludt.

Mi még dumáltunk egy kicsit a barátnőmmel,  még megmártóztunk a medencében, aztán mi is lefeküdtünk aludni.

Az új családtagWhere stories live. Discover now