36.Bölüm

1.3K 85 28
                                    

Eylemden:Sabah fethinin kollarında uyanmıştım.uzun bi aradan sonra onun sevgiyle sarıp sarmaladığı kollarında uyanmak dünyanın en güzel hissiydi.yavaşca kendimi onun kollarından kurtarmaya çalıştım ama ne fayda.en iyisi uyanmasını beklemek diye düşünüp yüzünün her santimini aklıma kazımak istedim.
Gözleri kapalıyken bile beni benden alabilecek güzellikteydi.kirpiklerini saymaya başladım daha 10 a gelmeden fethi gözlerini açıp beni altına çekti.ben tam korkudan çığlık atacakken fethi dudaklarıyla susturdu beni.

Fethi:sessiz ol güzelim.can uyanırsa işimiz yarım kalır.

Eylem:Off fethi ya ne işi ?

Fethi:Söylememi istiyomusun gerçekten.

Eylem:Hayır ya.kalk üstümden ben çok acıktım.

Fethi:Tamam işte doyurayım ben seni.

Eylem:Ya fethi pisleşme.

Fethi:Güzelim dün gece hiç öyle demiyodun.

Eylem:uydurma istersen.

Fethi:hadi fethi nolur diyen benmiydim karıcım.

Fethiden:Ben öyle diyince eylem utanıp gözlerini kapatmıştı.bende gülerek onu öpmeye başladım.
Boynunu öpmemle beni kendine bastırması bir oldu.buydu işte eylem dayanamıyordu bana gerçi bana hangi kadın karşı koyabilirki.beni bu düşüncelerden çıkaran eylemin sesi oldu.

Eylem:Fethi?

Fethi:efendim.

Eylem:Hadi artık kalk üstümden .

Fethi:olmaz daha işim bitmedi.

Eylem:Sonra şey edersin işini bak şimdi can da uyanıcak.

Fethi:Of eylem of.

Eylemden:Fethi söylene söylene kalktı üstümden.o banyoya girince bende kalkıp üstümü giyindim.dün çok korkmuştum bana bi şey yapacak diye ama düşündüğüm şey olmamıştı beni yatak odasına getirip ilk önce konuşmaya başladı.

Flasbeck:

Fethi:Eylem beni istemiyomusun sen

Eylem: onu nerden çıkardın ?

Fethi:Senin davranışlarından bakışlarından laflarından çıkardım.
Eskisi gibi sevmiyosun beni.
Sana Bi şey yapmadım ki ben sen böyle davrandıkça canım yanıyor benim.ben sana kötü davranmak istemiyorum.sen öyle çocuk fikrine karşı gelince bende sinirlendim.
Ama sende beni anla ben sana senden iyi bi anne olmaz o yüzden çocuk yapmayalım desem ne hissedersin?

Eylem:Ben sana öyle demedimki.

Fethi:Demedin ama ima ettin ben anladım.

Eylem:Kafanda kurmuşsun yine.ben sana öyle bi şey dermiyim.yada sana demesem bile öyle bi şeyi düşünürmüyüm.sen dünyanın en iyi babasısın.sen oğlumuzun en büyük kahramansın. ben sadece can daha küçük iki çocuğa birden bakmak zor olur diye şuanlık istemedim ama bu sonrasındada olmayacak anlamına gelmiyor tabii.sen çok istiyosan bende kabul ediyorum.ama bakmamda yardımcı olacaksın.şartımı kabul edersen anlaştık.

Fethi:Sırf ben istiyorum diye yapmak zorunda değiliz.

Eylem:Bende istiyorum artık.hem senide çok özledim.

Eylemden:4 saatin sonunda fethi üstüme yığılıp kalmıştı.yaklaşık üç dakika sonra kendine gelip yataģın yan tarafına uzandı benide göğsüne çekip saçlarımı okşamaya başladı.
Sonra yavaşça şiir mırıldandı.


Ben sana mecburum bilemezsin

Adını mıh gibi aklımda tutuyorum

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin