Am mai asteptat putin, iar cu putin inainte de ora stabilita , a venit. I-am deschis usa si pentru un timp sa uitat la mine, ma analiza si oarecum , desi nu a vrut sa se vada, expresia fetei l-a tradat.
-Foarte punctual, i-am atras atentia.
-Se putea altfel? a raspuns dezvaluindu-si modestia.
Ajunsesem in fata unui restaurant luxos, ceea ce ma facea sa cred ca Styles voia s-a impresioneze. Mi-a deschis usa masinii, aruncandu-mi un zambet duios, ceea ce ma facea sa ma razgandesc in prrivinta lui.
O chelnrtia ne-a luat comenzile,dar abia ca mancam. Intodeauna gaseam cate un lucru care sa ne faca sa uitam de mancare. Erau diferite subiecte , familia, celebritatea, cum ne-am acomodat, despre relatii apuse. Eram ca doi copii, ne coportam asa, si nu ne pasa.
Am iesit pe balcon , eram oarecum enervata de toate aerele pe care si le dadeau oamenii de acolo. Era un restaurant scump, unde mai marii afaceristi veneau. Am vazut o umbra care ma eclipsa, era doar cretul. M-a intrebat daca sunt bine, am murmurat un 'Da'.
Priveam amandoi cerul, si ii impartasisem si lui micul meu secret. A ras, dar parea atat de fascinat ceea ce m-a mirat. Am mai vorbit putin., apoi l-a rugat sa ma duca acasa.
In urmatoarele zile, nu am mai vorbit cu el. Nu voiam, la scoala il evitam, ma saturasem sa tot fiu urmarita de reporteri. Am reusit sa-l evit in primele zile. Apoi in urmatoarele zile, luni si asa pana cand tot planul meu s-a facut praf.
Eram afara, ma pregateam sa intru in scoala cand ma lovesc de Harry. Ne-am uitat cateva secunde unul in ochii celuilalt, acei ochi, acea stralucire care era si la inceput. Dar acum era si mai intensa. Apoi m-am ridicat, am vrut sa plec, dar Harry m-a apucat de mana si m-a intors cu fata spre el. L-am impins , sperand ca-l voi putea indeparta, dar era prea puternic pentru mine. M-a lipit de dulapuri, interactiunea mea cu ele provocand un usor zgomot. Ma privea cu atata blandete. In acele momente am vrut sa-i spun ca-l iubesc, ca oarecum depind de el, ca am niste parintii carer ma tin 'sechestrata', oarecum. As fi vrut sa-mi lipesc buzele de a le lui, dar in loc de toate astea am tacut.
- Elizabeth...a oftat
-Pleaca! am tipat din toti rarunchii, s-a apropiat de mine, mai apoi lipindu-si buzele catifelate peste ale mele, transformand totul intr-un sarut pasional. S-a desprins usor, mai apoi punandu-mi mainile pe par.
M-am uitat confuza la el, iar el mi-a aruncat un zambet . Il iubeam, si el stia asta.
YOU ARE READING
Give me love //1D// -pauză-
RandomNimic suspect atunci cand parintii tai te trimit pe alt continent sa inveti. Dar situatia devine ciudata atunci cand Harry Styles devine prietenul tau, iar parintii tai incearca sa va desparta. Dar ... De ce ? Asta I se intampla lui Elizabeth, at...